Skip to main content
Beantwoord

Waarom geen nota van mijn abonnement

  • May 29, 2020
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

en dan een vraag over mijn aboonnement van mijn telefoon waarom zie ik daar geen nota van

 

Admin: eigen topic voor deze vraag aangemaakt

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @Wsterbrug, welkom op het forum! Je geeft aan dat je geen nota ziet van je mobiele abonnement. Wat bedoel je hier precies mee?  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 2, 2020

Hoi @Wsterbrug, welkom op het forum! Je geeft aan dat je geen nota ziet van je mobiele abonnement. Wat bedoel je hier precies mee?  


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 5, 2020

Ik krijg meestal een nota toegestuurd van te voren wat ik moet betalen over de verbruikskosten


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Je krijgt van ons 1x per maand een factuur. Die factuur beslaat de abonnementskosten voor de komende maand, en de verbruikskosten van de afgelopen maand. Deze factuur krijg je elke maand rond hetzelfde moment. Dit gebeurt over het algemeen per e-mail. Als je dan ook onlangs een factuur verwachtte en die niet hebt gekregen, controleer voor de zekerheid de spammap van je e-mail. Als je hem niet kunt vinden, vul dan je forumprofiel in met de gegevens van het abonnement waar het om gaat. Dan zoek ik hem op en kan hem nasturen.