Skip to main content

Ik kreeg een sms dat mijn bestelling/wijziging van KPN Compleet - Dubbel Zoveel Data is verwerkt. Ik heb nu een 'bundel in de wachtrij' van 20000Mb (20Gb). Ik heb niets gedaan. Een 20Gb bundel kan ik niet eens kopen geloof ik. Waarom? Hoe komt dit? Moet ik hiervoor betalen?

Hallo @manmanmanweesgewoonbereikbaar , kijk eens naar de status van je abo in MijnKPN, als daar iets niet goed staat even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Dank voor je reactie. Ik heb daar niets bijzonders staan, behalve die bundel van 20Gb. Waar ik niet om gevraagd heb. Ik heb gebeld, maar ze wisten het ook niet. 'Zal wel van ons komen dan'. Zomaar? Zonder kosten?


Beste @manmanmanweesgewoonbereikbaar, welkom op het forum.

Ik heb het vermoeden dat jij een oud mobiel abonnement hebt (voor oktober 2019 afgesloten) en een vast abonnement. Klopt dit? Dan maak jij aanspraak op dubbele data (en belminuten). Bij controle bleek dat er meerdere klanten waren die hier nog geen gebruik van maakten, dus hebben we dat voor jouw aangepast. Als het goed is, is de data bundel nu standaard verdubbeld zonder extra kosten. 


Dat klopt wel, en het zou kunnen dat die dubbele data is uitgezet toen er wat veranderde. Een bundel van 20Gb is niet hetzelfde als dubbele data, maar evengoed bedankt.