Skip to main content
Beantwoord

Waarom heb ik ineens een extra databundel?

  • January 2, 2021
  • 4 reacties
  • 324 keer bekeken

Ik kreeg een sms dat mijn bestelling/wijziging van KPN Compleet - Dubbel Zoveel Data is verwerkt. Ik heb nu een 'bundel in de wachtrij' van 20000Mb (20Gb). Ik heb niets gedaan. Een 20Gb bundel kan ik niet eens kopen geloof ik. Waarom? Hoe komt dit? Moet ik hiervoor betalen?

Beste antwoord door Hanna_

Beste @manmanmanweesgewoonbereikbaar, welkom op het forum.

Ik heb het vermoeden dat jij een oud mobiel abonnement hebt (voor oktober 2019 afgesloten) en een vast abonnement. Klopt dit? Dan maak jij aanspraak op dubbele data (en belminuten). Bij controle bleek dat er meerdere klanten waren die hier nog geen gebruik van maakten, dus hebben we dat voor jouw aangepast. Als het goed is, is de data bundel nu standaard verdubbeld zonder extra kosten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • January 3, 2021

Hallo @manmanmanweesgewoonbereikbaar , kijk eens naar de status van je abo in MijnKPN, als daar iets niet goed staat even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Dank voor je reactie. Ik heb daar niets bijzonders staan, behalve die bundel van 20Gb. Waar ik niet om gevraagd heb. Ik heb gebeld, maar ze wisten het ook niet. 'Zal wel van ons komen dan'. Zomaar? Zonder kosten?


Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 8, 2021

Beste @manmanmanweesgewoonbereikbaar, welkom op het forum.

Ik heb het vermoeden dat jij een oud mobiel abonnement hebt (voor oktober 2019 afgesloten) en een vast abonnement. Klopt dit? Dan maak jij aanspraak op dubbele data (en belminuten). Bij controle bleek dat er meerdere klanten waren die hier nog geen gebruik van maakten, dus hebben we dat voor jouw aangepast. Als het goed is, is de data bundel nu standaard verdubbeld zonder extra kosten. 


Dat klopt wel, en het zou kunnen dat die dubbele data is uitgezet toen er wat veranderde. Een bundel van 20Gb is niet hetzelfde als dubbele data, maar evengoed bedankt.