Skip to main content
Beantwoord

Waarom heb ik vandaag (1-1) mijn nieuwe MB's nog niet gekregen?

  • January 1, 2021
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Hoi, waarom krijg ik vandaag geen nieuwe mb’s ??

het is toch de 1e van de nieuwe maand?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Dag @Lieke1132, bedankt voor je bericht! Je hebt jouw nieuwe databundel wel gekregen, maar stond deze nog in de wachtrij, omdat de Kerstbundel pas op 4 januari afliep. Zie je jouw databundel inmiddels wel in de MijnKPN app?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 7, 2021

Dag @Lieke1132, bedankt voor je bericht! Je hebt jouw nieuwe databundel wel gekregen, maar stond deze nog in de wachtrij, omdat de Kerstbundel pas op 4 januari afliep. Zie je jouw databundel inmiddels wel in de MijnKPN app?