Skip to main content

Waarom is er niet een nieuwe bel bundel voor de Nederlandse Antillen? En voor mij persoonlijk St Maarten belangrijk!

@Lambo340 KPN biedt alleen een databundel aan voor de Nederlandse Antillen. Wat je wellicht kan doen is bellen via bijvoorbeeld Whatsapp. Dit gaat via je databundel. Waarom KPN geen belbundel meer heeft voor de Nederlandse Antillen geen idee. 


Hi @Lambo340,

Voor een aantal populaire regio's hebben we de bundels aangepast op het daadwerkelijke verbruik dat er plaatsvond. Dat houdt in dat de databundels groter zijn geworden en de belbundel zijn geschrapt, aangezien er steeds meer data wordt gebruikt en vrijwel niet meer wordt gebeld. Uiteraard zijn er nog wél mensen die willen bellen, en daarvoor is Whatsapp een goed alternatief. Dit kan zelfs via de wifi, waardoor je geen gebruik hoeft te maken van je mobiele data. Datzelfde geldt voor bellen via Facebook messenger. 


Beste Maja,

 

maar er zijn hier hoop zakenmensen die naar de zaak bellen op vaste nummers !

Daarvoor moet ik nu een lokaal abonnement met belbundel buitenland bellen nemen daar €1 p/m in de papieren loopt !

 

 


Wat er niet is, is er niet. Simpel zat. KPN biedt het niet meer aan. Denk in oplossingen 🙂


Domme reactie


Dat mag jij vinden, ik vind dus van niet. Geen enkel probleem. Je reactie is kinderachtig. En dan nog, KPN biedt het niet meer aan. Kun je over blijven discussiëren, het wordt toch niet veranderd in jouw voordeel. Helaas en jammer. 


Echt wel


wat doe je, je belt je vanuit sint maarten naar Nederland ?  dan is voipbuster ( of een van hun zuster bedrijven) misschien een idee ? 

 

 

 


Dat ken ik niet…

zal er naar kijken 

heb nu lokaal abonnement eSIM er bij


Skype. Met beltegoed kun er je ook naar 'gewone’ nummers mee bellen. Via 4G (dus ook de kpn bundel) en via een wifi verbinding.


Oh, ik vergeet nog een optie. Een (vast) nummer bij een VoIP provider als bijvoorbeeld Cheapconnect. Ook te gebruiken met een app op mobiel. En dan bel je ook voor een habbekrats.

Er zijn zoveel veel goedkopere alternatieven. Ik kan me goed voorstellen dat het gewoon financieel niet meer interessant is om bellen via 'gewone’ verbinding nog aan te bieden.


Dank je voor de tip! Daar heb ik wat aan


Oh, ik vergeet nog een optie. Een (vast) nummer bij een VoIP provider als bijvoorbeeld Cheapconnect. Ook te gebruiken met een app op mobiel. En dan bel je ook voor een habbekrats.

Er zijn zoveel veel goedkopere alternatieven. Ik kan me goed voorstellen dat het gewoon financieel niet meer interessant is om bellen via 'gewone’ verbinding nog aan te bieden.

ik ging er vanuit dat de TS wilde bellen vanuit sint maarten naar Nederland, met cheapconnect kun je bellen en gebeld worden,  vandaar voipbuster waarmee je alleen kunt bellen ( beide hebben de mogelijkheid om dat wel als nummer herkenning een nummer te gebruiken die ook van je zelf is ) 

  


retep_ schreef:

...met cheapconnect kun je bellen en gebeld worden…

Met de gratis SIP Trunk van CheapConnect kan je alleen bellen en kan je jouw eigen telefoonnummer als caller-ID meesturen..