Skip to main content

Mijn abonnement is weer duurder geworden zonder dat ik het weet

Ik vind dit niet normaal van jullie dit is de tweede keer alweer

Hallo @Hennievd b , dit betreft waarschijnlijk de jaarlijkse inflatiecorrectie voor KPN Mobiel per 1 oktober.

Je hebt de aankondiging van deze correctie gekregen via de factuur (van de maand september en oktober). Ook staat er een omschrijving van de inflatiecorrectie in het contract van je mobiele abonnement.

bron: KPN: inflatiecorrectie


Je had mijn daar dan wel eens op de hoogte van mogen

brengen ik zie bij anderen dat zij gelijk blijven omdat hun

abbonement hoger is dan dat van mijn hoe kan dat dan


Welkom op het forum @Hennievd b. Het gaat hier inderdaad om de inflatiecorrectie  Als je abonnement na 1 maart 2009 en vóór 1 juli 2020 is ingegaan, dan geldt de inflatiecorrectie in 2020 ook voor jou. Het is dus niet zo dat bij hogere abonnementen dit niet geldt. 

Je hebt de aankondiging van deze correctie gekregen via de factuur (van de maand september en oktober). Ook staat er een omschrijving van de inflatiecorrectie in het contract van je mobiele abonnement. Daar lees je ook wat dit voor jou betekent.


Deze stiekeme prijsverhoging heb ik ook niet meegekregen die in de factuur is weggemoffeld. Als je kijkt naar de abonnementsprijzen op de site zijn deze goedkoper dan wat wij als klant moeten betalen.