Als ik nu een sim only abonnement zou afsluiten zonder mb's betaal ik €11,50
Hoezo dat mijn bestaande abonnementen inmiddels 15,10 kosten? Bestaande klanten kunnen de pot op?
Als ik nu een sim only abonnement zou afsluiten zonder mb's betaal ik €11,50
Hoezo dat mijn bestaande abonnementen inmiddels 15,10 kosten? Bestaande klanten kunnen de pot op?
Nou, vooral verlengen dan. Dan betaald u ook minder.
Als ik verleng krijg ik juist een aanbod van €15,10, ben ik een nieuwe klant zou ik 11,50 moeten betalen, dus hoezo verlengen om het goedkoper te krijgen?
Als ik verleng krijg ik juist een aanbod van €15,10, ben ik een nieuwe klant zou ik 11,50 moeten betalen, dus hoezo verlengen om het goedkoper te krijgen?
Dan bent u bezig met uw contract aanpassen en niet met verlengen. Met verlengen krijgt u dezelfde prijzen als nieuwe klanten. (exclusief enige welkomskortingen)
U kunt uitkomen op 11,50 als u verlengd naar een abonnement voor 2 jaar met 150 belminuten als u ook internet thuis heeft. Zonder internet thuis wordt het €14 per maand. (Dit geld ook voor nieuwe klanten)
Verlengen kan via MijnKPN, de website en als u er niet uit komt kunt u bellen naar kpn op 0800-0402.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.