Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik de MB’s die ik over heb niet opsparen? Ik betaal er toch voor?

• December 29, 2019
  • 2 reacties
  • 149 keer bekeken

Ik vroeg me af waarom kan ik de MB’s die ik elke maand overhou niet meenemen naar het volgende maand ik betaal daar toch voor. Als ik maar 1kb over mijn bundel ga staan ze klaar met de rekening. Ik ben benieuwd of ik een reactie krijg

Beste antwoord door Vikash van KPN

@Easydude Omdat dit zo in de voorwaarden staat, waarmee je bij afsluiten van het contract hebt ingestemd. Ze hebben een houdbaarheidsdatum, je krijgt de MB’s om in één maand te gebruiken.

Hoi @Easydude. Wat RBxx schrijft klopt inderdaad. Wanneer jouw maandelijkse internetbundel op is, dan wordt je internetsnelheid verlaagd en blijf je online zonder extra kosten. Wanneer je weer een snellere internetsnelheid wilt hebben kan je een extra bundel aanschaffen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 29, 2019

@Easydude Omdat dit zo in de voorwaarden staat, waarmee je bij afsluiten van het contract hebt ingestemd. Ze hebben een houdbaarheidsdatum, je krijgt de MB’s om in één maand te gebruiken.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 30, 2019

Hoi @Easydude. Wat RBxx schrijft klopt inderdaad. Wanneer jouw maandelijkse internetbundel op is, dan wordt je internetsnelheid verlaagd en blijf je online zonder extra kosten. Wanneer je weer een snellere internetsnelheid wilt hebben kan je een extra bundel aanschaffen