Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik niet meer bellen naar Polen?

• June 26, 2025
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Sinds gisteren zijn er weer problemen met het bellen naar Polen die doen denken aan de storing van april dit jaar. Gister kon mijn vrouw niet meer bellen, en ik nog wel, vandaag ik ook niet meer. Dit was de vorige keer identiek.

Wat is er aan de hand? En waarom komt dit recent zo geregeld voor?

Vanuit NL lijkt er geen verbinding tot stand gebracht te worden. In Polen gaatbde telefoon wel over, kan men wel zien wie gebeld heeft, maar hoort men niks bij opnemen.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Wksmits, welkom op onze community. 

Wat naar om te lezen dat bellen naar Polen niet lukt, dit is niet de bedoeling. Ik kan niet zo snel plaatsen dat er een algemene storing is. Mag ik je verzoeken om contact met ons op te nemen om dit door te meten op jullie verbinding en anders een ticket aanmaken voor onze technische dienst? 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Dan kunnen we kijken wat hier precies aan de hand is. 

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 28, 2025

Hi ​@Wksmits, welkom op onze community. 

Wat naar om te lezen dat bellen naar Polen niet lukt, dit is niet de bedoeling. Ik kan niet zo snel plaatsen dat er een algemene storing is. Mag ik je verzoeken om contact met ons op te nemen om dit door te meten op jullie verbinding en anders een ticket aanmaken voor onze technische dienst? 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Dan kunnen we kijken wat hier precies aan de hand is. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 30, 2025

In heb op meerdere manieren contact gezocht, maar alleen teruggekoppeld gekregen dat er geen storing bekend is. 

Inmiddels heb ik in ieder geval 1x weer kunnen bellen. Ik houd het in de gaten! Laten we hopen dat het nu opgelost is.