Skip to main content
Vraag

Waarom kan MediaMarkt mijn zakelijke KPN nummer niet verlengen met korting?

• September 29, 2025
  • 13 reacties
  • 124 keer bekeken

Waarom mag Media markt mijn abonnement 06-399 (zakelijk) niet verlengen waardoor ik korting misloop.  En waarom is er geen telefoonnummer van KPN?

13 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22772 reacties
  • September 29, 2025

Haal uw telefoonnummer weg voordat grappenmakers u gaan bellen. Dit is een openbaar forum. Iedereen kan het zien!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • September 29, 2025

Waarom mag media markt mijn abonnement niet verlengen waardoor ik korting misloop op een nieuw toestel.

Admin: dubbele topics samengevoegd

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • September 29, 2025

Dank u Joep

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22772 reacties
  • September 29, 2025

Overigens vermoed ik dat de mediamarkt geen zakelijke abonnement verkoopt maar alleen consumenten abonnementen. Het nummer van kpnzakelijk is 0800-0403!

• KPN Medewerker
  • 13 reacties
  • September 29, 2025

Waarom mag Media markt mijn abonnement 06-399 (zakelijk) niet verlengen waardoor ik korting misloop.  En waarom is er geen telefoonnummer van KPN?

Hallo ​@AvGeen het telefoon nummer van de kpn is 0800-0402. Als u belt zouden hun u exact kunnen uitleggen waarom t nog niet mogelijk is om te verlengen.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22772 reacties
  • September 29, 2025

Nee ​@Oumar123 het nummer voor zakelijk is 0800-0403.

• KPN Medewerker
  • 13 reacties
  • September 29, 2025

Nee ​@Oumar123 het nummer voor zakelijk is 0800-0403

@Joep1965 ik maakte een klein typefoutje je hebt helemaal gelijk !

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11721 reacties
  • October 6, 2025

Hallo ​@AvGeen, waarom de Mediamarkt jouw abonnement niet kon aanpassen durf ik zo niet te zeggen. Als het echt om een zakelijk abonnement gaat, dan is zoals al aangegeven door enkel community leden het telefoonnummer van KPN 0800-0403.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • October 6, 2025

Beste Jeroen van KPN, volgens de helpdesk van KPN staat het goed maar Media Markt wordt al 3x geweigerd en MM kan mij niet zeggen waarom ivm privacy. Na 3 bezoeken aan MM ben ik er wel klaar mee. Dat kreeg ik wel mee van KPN, u hebt een oud contract (2002).Eeh, ja dat klopt. Geen hopper, maar dat ben ik wel aan het ooverwegen. 

PeterG
Superuser
  • 65598 reacties
  • October 6, 2025

Het is een zakelijk contract. Die kan Mediamarkt en andere onafhankelijke belwinkels niet inzien en dus ook niet wijzigen. Even aan een vriend die zo'n winkel heeft gevraagd. Maak niet voor de vierde keer dezelfde fout.

Wat Jeroen al aangeeft "als het echt om een zakelijk abonnement gaat" ⬇

En bel met kpn zakelijk op 0800-0403. 

Of ga naar een kpn XL winkel zakelijk 😉.

En met zooo een oud contract snij je jezelf financieel behoorlijk in de vingers.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • 5112 reacties
  • October 6, 2025

Voor zakelijke abonnement kan men zoeken bij https://www.kpn.com/winkel en klik op zakelijk. Dan komen KPN XL winkels of Business Partners in zoek resultaten.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+14
  • KPN Monteur
  • 5280 reacties
  • October 6, 2025

En XL winkels worden langzaamaan omgebouwd naar Experience Centers, die doen ook zakelijk.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11721 reacties
  • October 6, 2025

Wat er bij de Mediamarkt dan mis gaat durf ik echt niet te zeggen ​@AvGeen
Doormiddels van contact met de zakelijke klantenservice kan het abonnement ook worden verlengd of inderdaad in een XL winkel of Experience center. 

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic