Skip to main content
Beantwoord

Waarom krijg ik een nieuwe simkaart?

  • July 14, 2020
  • 4 reacties
  • 1988 keer bekeken

guus1943
Nieuwkomer

ik had Telfort als provider met simkaart 2 jaar. Telfort is overgenomen door KPN. Waarom kan ik mijn oude simkaart niet blijven gebruiken. Er is een nieuwe KPN simkaart gestuurd om de oude te vervangen. Heeft dat nut?

Beste antwoord door Susan_

Hi @guus1943, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Bij de overstap vanaf Telfort begin dit jaar heb je niet direct een nieuwe simkaart gekregen. Echter zijn de simkaarten van KPN ook voorzien van de optie om te bellen over 4G en WiFi. Deze simkaart is dus meer toekomstbestendig. Tegenwoordig sla je ook vrij weinig meer op je simkaart op, maar heb je hier nog wel contacten op staan? Probeer die dan te verplaatsen naar je toestel. De stappen die je hiervoor moet volgen kan je vinden als je via toestelhulp jouw toestel opzoekt en naar het kopje 'Nieuw KPN Mobiel-abonnement?' gaat.

Wil je het mij laten weten indien je nog meer vragen hebt hierover?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 14, 2020

Wat is het probleem dat je liever je oude sim-kaart wilt gebruiken? Je kan je nieuwe pincode altijd weer aanpassen naar je vorige pincode.


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 14, 2020

ik had Telfort als provider met simkaart 2 jaar. Er is een nieuwe KPN simkaart gestuurd om de oude te vervangen. Heeft dat nut?

@guus1943

KPN biedt ook bellen over 4G (VoLTE) en bellen over WiFi (VoWIFI). VoLTE en VoWIFI werkt alleen via een simkaart van KPN. Dus een nieuwe (KPN) simkaart kan ook voor jou nut hebben.

bron


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 17, 2020

Hi @guus1943, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Bij de overstap vanaf Telfort begin dit jaar heb je niet direct een nieuwe simkaart gekregen. Echter zijn de simkaarten van KPN ook voorzien van de optie om te bellen over 4G en WiFi. Deze simkaart is dus meer toekomstbestendig. Tegenwoordig sla je ook vrij weinig meer op je simkaart op, maar heb je hier nog wel contacten op staan? Probeer die dan te verplaatsen naar je toestel. De stappen die je hiervoor moet volgen kan je vinden als je via toestelhulp jouw toestel opzoekt en naar het kopje 'Nieuw KPN Mobiel-abonnement?' gaat.

Wil je het mij laten weten indien je nog meer vragen hebt hierover?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 24, 2020

@guus1943, ik heb geen reactie meer gehad. Kunnen we hier nog bij helpen of heb je jouw antwoord / oplossing gevonden?