Skip to main content

Via Ziggo word ik benaderd om over te stappen. De korting t.o.v. het huidige KPN abonnement is fors. Een verschil van tussen de € 20,- en € 30,- per maand. Nog afgezien van de extra korting op mobiel. Mijn vraag is waarom KPN niet meedoet aan dergelijke acties om klanten te behouden. Een extra verlengings-korting zou toch(veel) beter uitpakken dan steeds (over en weer) klanten van concurrenten over te nemen? Bespaart veel administratie kosten en mi.i. veel efficiënter. Concreet: Is KPN überhaupt bereid korting aan bestaande klanten te geven? En zo ja: onder welke voorwaarden (bijvoorbeeld nieuw 1 of 2 jarig contract)?  

Jaarlijks iedereen korting geven kan natuurlijk niet hè. Dan zou KPN niks meer verdienen. Kortingen worden zeer specifiek ingezet om nieuwe klanten binnen te halen. Dat is bij KPN zo, en dat is bij Ziggo net zo. De hoop is dan dat deze nieuwe klanten langer blijven dan 1 jaar. Bij veruit de meeste klanten is dat ook zo. 

Als u nu denkt bij Ziggo goedkoper uit te zijn: snel overstappen dan. En als je het leuk vind om dat ieder jaar te doen: doen dan.


Jawel hoor. @Nick83 .

Gewoon bellen met 0800 0402 en ze vertellen wat Ziggo aanbiedt. Gegarandeerd komen ze met een aanbod. Lukt elk jaar. Willen ze echt niet? Dan stap je over. Ze bellen dan geheid.


Wat een volk toch! Altijd maar dat gezeur om kortingen. Kapitalen worden er uitgegeven aan laptops,  telefoons,  lampen, tv's en weet ik veel wat nog meer.  Maar de apparatuur en alles wat er nodig is om het te laten werken mag niks kosten. 


Wat een volk toch! Altijd maar dat gezeur om kortingen. Kapitalen worden er uitgegeven aan laptops,  telefoons,  lampen, tv's en weet ik veel wat nog meer.  Maar de apparatuur en alles wat er nodig is om het te laten werken mag niks kosten. 

Omdat het al snel 100 euro scheelt. 

Maar als je genoeg hebt, maak je je niet druk om 100 meer of minder. Zij die werkend, niet zijnde handelen of horeca danwel in de 'zorg',  hun geld verdienen vinden honderd euro nog wel  de moeite waard. 


@Erpe al overgestapt of gebeld? Ben benieuwd.


Wat een volk toch! Altijd maar dat gezeur om kortingen. Kapitalen worden er uitgegeven aan laptops,  telefoons,  lampen, tv's en weet ik veel wat nog meer.  Maar de apparatuur en alles wat er nodig is om het te laten werken mag niks kosten. 


Leuk zo’n opmerking, jij smijt gewoon met je centjes want je hebt toch genoeg en als voorvanger hier op het forum moet je die armlastige KPN natuurlijk behoeden voor een bankroet, want ja gaat zo slecht met ze, de aandeelhouders en hoge pieten kunnen bijna geen kaviaar meer kopen omdat het zo slecht gaat.

En dan die twee die je een like geven, die zijn net zo erg en 1 gaat er ook nog eens zeuren om een kabeltje en bij Telfort hing die zelf jaarlijks aan de bel om een beetje te bedelen voor korting.

En gaat hier niet om aparatuur, maar om de maandelijkse afdracht om de boel te laten werken, wie zegt dat de vraagsteller niet heel veel eigen spulletjes aangeschaft heeft om die armzalige spullen die KPN voor een dure dienst meeleverd.


@Doornekamp33 ik smijt helemaal niet met geld. Ik koop alleen als ik het kan betalen en het prijskaartje me bevalt. Vind ik het te duur dan zoek ik een alternatief. Maar bedelen om korting nee dat is niet mijn ding.


Ik zou zeggen @Joep1965 , Het is soms beter om niet te reageren dan zoals jij soms doet.

Ik vind het vaak nogal bot overkomen en neerbuigend naar de vraagsteller toe, en je bent niet de enige die dat vaker doet.

Leven en laten leven en iets vriendelijker het formuleren.

PS, ik hoef niet erg op mijn centjes te letten, toch doe ik het wel, kan er namelijk harder uitgaan dan dat het binnenkomt, ik heb nooit gezeurt om korting, ga ik ook niet doen, maar als er een leuke aanbieding langskomt met hetgeen ik wil hebben voor minder geld ben ik over.


@Doornekamp33 eigenlijk heb je wel gelijk. Soms erger ik me en dan laat ik dat te duidelijk merken. Bedankt voor de eye opener.