Skip to main content
Beantwoord

Waarom krijg ik ieder maand minder MB's

  • September 8, 2020
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Waarom krijg ik ieder maand minder MB's op mijn mobiel

Ā 

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @M. M, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Als je steeds minder MB's krijgt, kan ik me de vraagtekens goed voorstellen. Ik wil dan ook graag uitzoeken hoe dit in elkaar steekt. Zou je hiervoor jouwĀ profielĀ volledig in kunnen vullen en hier een seintje van kunnen geven? Dan ga ik voor je aan de slag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • September 9, 2020

Hi @M. M, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Als je steeds minder MB's krijgt, kan ik me de vraagtekens goed voorstellen. Ik wil dan ook graag uitzoeken hoe dit in elkaar steekt. Zou je hiervoor jouwĀ profielĀ volledig in kunnen vullen en hier een seintje van kunnen geven? Dan ga ik voor je aan de slag!


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • September 14, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!