Skip to main content

Waarom krijgen wij elke dag als je wilt gratis 2GB data bij een Unlimited abonnement.

Terwijl degene die maar beperkte data hebben het niet krijgen.

Je zou eerder denken dat degene die beperkte data hebben zoiets zouden krijgen.

Vind het maar raar van KPN.

Waarom krijgen wij elke dag als je wilt gratis 2GB data bij een Unlimited abonnement.

Die 2 GB kunt u meerdere malen aanvragen. Anders zou het toch niet unlimited zijn?

Terwijl degene die maar beperkte data hebben het niet krijgen.

Logisch hé. Een databundel van bijvoorbeeld 20 GB is 20 GB. Het is logisch dat je daar niet bij krijgt. Want dan is het geen 20 GB meer.


@Nick83 en toch snap ik het niet ,wij kunnen elke dag 20GB opmaken en dan nog  elke dag extra die gratis 2GB.Dat vind ik krom,maar dat is mijn persoonlijke mening.


@Nick83 en toch snap ik het niet ,wij kunnen elke dag 20GB opmaken en dan nog  elke dag extra die gratis 2GB.

Die 2 GB kunt u meerdere keren aanvragen. Zo kunt u wel 50 GB op 1 dag gebruiken. Het is onbeperkt hé?


@Nick83 en toch snap ik het niet ,wij kunnen elke dag 20GB opmaken en dan nog  elke dag extra die gratis 2GB.Dat vind ik krom,maar dat is mijn persoonlijke mening.

 

Hoi @Naej1947 

Het geldt bij alle providers die een Unlimited mobiel abonnement aanbieden, dus niet alleen bij KPN.
Ook bij de unlimited mobiele abonnementen van Odido en Vodafone heb je een dagtegoed van 10 GB of 20 GB en kun je die aanvullen met stappen van 2 GB per keer en onbeperkt.

Bij de Unlimited Serie van KPN begin je elke dag met 20 GB, die je na opraken kant aanvullen met stappen van 2 GB per keer, maar wel onbeperkt.

En net wat mede community lid @Nick83 al schreef in zijn reacties, alle overige abonnementen met een vaste data-bundel voor de gehele maand, kunnen geen gebruik maken van het gratis aanvullen van 2 GB per keer, aangezien dit uitsluitend voor de unlimited abonnementen beschikbaar is.

De overige KPN Mobiele abonnementen met een vaste data-bundel voor de gehele maand, kun je nadat de data-bundel opraakt, ook aanvullen met een 1 GB bundel voor 7,99 euro per keer.

Helaas is het zo altijd geweest, ook bij Odido en Vodafone.


@Nick83 en toch snap ik het niet ,wij kunnen elke dag 20GB opmaken en dan nog  elke dag extra die gratis 2GB.Dat vind ik krom,maar dat is mijn persoonlijke mening.

Hoi Nick, Om misbruik te voorkomen van de mobiele unlimited abonnementen hebben alle providers er een limit op gezet, Wat sommige mensen nog wel eens willen doen is hun sim kaart in een mobiele router steken en dan hun hele huis voorzien van internet op die manier en dat is niet helemaal de bedoeling van de mobiele unlimited abonnementen. Om dat te voorkomen hebben alle providers er een 10GB tot 20GB dag limit opgezet, kom je daar aan, dan kan je nog smsen voor gratis 2GB extra. Ik snap dat dit irritant kan zijn maar het is helaas niet anders.

 

Met maandelijke databundels is die limit er niet omdat daar niet makkelijk misbruik van kan worden gemaakt. Is je databundel op en heb je mensen in je KPN gezin die nog data hebben kan je hun lief aankijken of je nog wat data kan hebben en anders moet je toch extra data bijkopen. 


Reageer