Skip to main content
Beantwoord

Waarom moet ik nu meer betalen bij KPN ik had Telfort

  • February 13, 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

waarom betaal ik u meer bij kpn ik had tefort maar mij rekening is u hoger  heb ik bij telfort nooit gehad

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Belida123, welkom op het KPN forum. Je bent met je mobiele abonnement overgekomen van Telfort begrijp ik, daarbij is het abonnement meegenomen zoals het was met behoud van alle voorwaarden. Ondanks dat is het bedrag op jouw factuur hoger dus? Wat is er precies hoger, zou je dat kunnen toelichten?

Als je daarnaast ook het 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN op je forumprofiel zet kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag vna je als je dat gedaan hebt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

@Belida123 zou je iets meer toe kunnen lichten wat je precies bedoelt en om welke producten het gaat?


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 17, 2020

Hoi @Belida123, welkom op het KPN forum. Je bent met je mobiele abonnement overgekomen van Telfort begrijp ik, daarbij is het abonnement meegenomen zoals het was met behoud van alle voorwaarden. Ondanks dat is het bedrag op jouw factuur hoger dus? Wat is er precies hoger, zou je dat kunnen toelichten?

Als je daarnaast ook het 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN op je forumprofiel zet kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag vna je als je dat gedaan hebt.


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Belida123, we hebben nog geen reactie gezien en op je profiel zie ik de gevraagde gegevens nog niet staan. Als ik hier nog met je naar kan kijken hoor ik het graag van je.