Skip to main content

Ik heb twee bundels gekocht bijelkaar 40 eur. In Vietnam deed hij zijn werk. Nu we in Cambodja zijn, staat er wel 4g maar kom ik niet online. Nu software geïnstalleerd en ook al uit en aangezet. Hoe kom ik online? 

Hallo @Trix87 ,

Cambodja valt onder een ander tariefsklasse dan Vietnam. Cambodja is een voordeelland. Je zult voor Cambodja daarom een andere bundel moeten aanschaffen: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm

 

Wat kan ik doen om goed bereik te hebben in het buitenland?

Als KPN-klant in het buitenland ben je te gast op het netwerk van een buitenlandse provider. We hebben als provider afspraken over roaming met providers in het buitenland, maar dat betekent niet dat wij inzicht hebben in of invloed hebben op de kwaliteit van het netwerk van deze provider. 

 

Tips voor goed bereik in het buitenland

Als het ene netwerk niet goed (genoeg) werkt, kun je handmatig een ander netwerk kiezen in de instellingen van je toestel. Dat kan verschil maken. Net als in Nederland heeft provider A op bepaalde locaties beter bereik dan provider B of andersom. Handmatig een ander netwerk selecteren doe je als volgt:

Meer informatie:

 


Dank voor je antwoord @Noordzee Ik moet zeggen dat ik er van baal. Voel mij flink geflest door KPN. Koop dikke bundel. Kan ik het daarna niet meer gebruiken. Staat ook niet goed aangegeven. Zoveelste teleurstelling bij KPN. 


Dank voor je antwoord @Noordzee Ik moet zeggen dat ik er van baal. Voel mij flink geflest door KPN. Koop dikke bundel. Kan ik het daarna niet meer gebruiken. Staat ook niet goed aangegeven. Zoveelste teleurstelling bij KPN. 

De bundel van 19,99€ is alleen geldig in Vietnam niet in Cambodja, je kan zelfs zien op 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm

Cambodja
Vietnam

 

 


Welkom op de community @Trix87, dat klinkt als een hele mooie reis die je aan het maken bent! 

Dat de bundel die je voor Vietnam had niet werkt in Cambodja klopt zoals je aan de andere reacties kunt zien. Beide landen vallen onder een andere bundel. het is altijd aan te raden om voor vertrek te kijken naar de landen waar je heen gaat, en welke bundels daar geldig zijn. Op de link die TDN geeft kan je het land invullen en zie je welke bundel van toepassing is.


Reageer