Skip to main content

Na maanden en maanden bellen, emails schrijven, op forums schrijven, nog steeds de door KPN beloofde EUR 100,-- niet ontvangen. Wie van de KPN Medewerkers kan mij helpen?

Hoi @GertJan L., welkom hier. 

Wat een gedoe allemaal zeg. Ik ga er vanuit dat je aan alle voorwaarden voldoet. Dat je ook communicatie hebt ontvangen. 

Heb je het formulier voor Recommerce al eens ingevuld? Dan komt het meteen bij de juiste collega's uit om dit verder af te handelen. 

Hoor graag weer van je als er contact met je is geweest. 


Hoi Bart,

Bedankt voor je reactie. 

Gisteren een email van Recommerce ontvangen waarin zij vroegen om de KPN aankoopfactuur van de iPhone 14 Pro. Dit waarschijnlijk naar aanleiding van mijn 2e beoordeling op Trustpilot waarin ik meldde dat ik nog steeds de EUR 100,-- inruilbonus nog steeds niet had ontvangen.

In de email van Recommerce stond ook dat ik contact moest opnemen met KPN wat betreft de inruilbonus. 

Hopelijk is het dan eindelijk geregeld. 


Als je de aankoopbon opgestuurd hebt ga ik er vanuit dat het geregeld gaat worden. Mocht dat nog niet zo zijn, vul dan het formulier in. 

 


Hi,

Hier het zelfde probleem, nieuwe iPhone 14 plus aangeschaft en oude iPhone opgestuurd voor de (€24) die we er nog voor kregen en de €100 euro bonus die ons beloofd is door KPN, recommerce zegt dat we dit van kpn krijgen kpn zegt van niet en zo is de cirkel rond en hebben wij nogsteeds ons geld niet. 
 

de ene klantenservice medewerker van kpn geeft aan dat we het van hun zullen krijgen de andere weer niet. Om gek van te worden want ja wie heeft er nu gelijk. 

We hebben alles naar behoren opgestuurd aan recommerce zouden een mail krijgen met een link die we moesten invullen voor de bonus. Geen link ontvangen. Nu zeggen ze ja van ons krijg je niks ga maar naar kpn. 
 

Ik snap niet dat er niemand is die ons kan helpen. We hebben bewijs dat de telefoon ontvangen is maar nu zijn we de telefoon kwijt en hebben we ook geen geld. 
 

hopelijk is hier iemand die kan helpen want ik word er helemaal gek van! 
 

 

 

 


Ik snap heel goed dat je er gek van wordt. Dit mag ook niet zo lopen. En nu heb je nog meer onduidelijkheid omdat iedereen wat anders aangeeft. 
Recommerce regelt dit namens ons. Ik wil je vragen het formulier in te vullen, dan komt het bij de juiste collega's terecht. 
 

Heb je het formulier voor Recommerce al eens ingevuld? Dan komt het meteen bij de juiste collega's uit om dit verder af te handelen. 

 


Dit heeft geen zin, ze geven aan het niet te gaan betalen en sturen ons door naar jullie (kpn) dat is het hele probleem we komen echt geen steek verder. 


Mocht je het formulier nog niet ingevuld hebben wil ik je toch vragen het te doen. Dan komt het bij de juiste collega's terecht. Hoor dan graag weer van je als er contact is geweest.Â