Skip to main content
Beantwoord

Waarom zijn databundels,facturen en wijzigingen van de 1e tot de 1e?

  • July 21, 2020
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Waarom kies KPN ervoor om pas bij de 1e van de maand een abonnement aan te passen? Nu moet ik €7,99 per 1000mb kopen per keer, terwijl ik voor €6 35GB extra kan krijgen…. Ik vind dit niet erg klantgericht. Overweeg hierom om over te stappen..

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Dave DAB, welkom op het forum! 
Helaas is dit zoals je noemt niet te wijzigen en gaat een wijziging van je abonnement (binnen contract) altijd per de eerste van de volgende maand.
De precieze reden daarvoor zou ik je zo niet echt kunnen vertellen, de facturering loopt ook van de eerste tot de eerste!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Dave DAB, welkom op het forum! 
Helaas is dit zoals je noemt niet te wijzigen en gaat een wijziging van je abonnement (binnen contract) altijd per de eerste van de volgende maand.
De precieze reden daarvoor zou ik je zo niet echt kunnen vertellen, de facturering loopt ook van de eerste tot de eerste!