Skip to main content

Er zijn hoge rekeningen voor Palestijnen, hierover is contact opgenomen en werd gezegd los het zelf maar op. Voor Oekraïne waren jullie zo solidair/ menselijk en snel met regelen dat dit gratis werd voor ze. Maar waar zoveel meer doden zijn gevallen dan in de oorlog met Oekraïne, daar waar de situatie onmenselijk is, doen jullie niks?! Ik mag binnenkort mn abonnement verlengen en ben al 17 jaar klant bij jullie, maar ik schrik er van dat er een dubbele standaard is. Echt onbegrijpelijk en denk net als vele anderen, als jullie bij alle telefoontjes blijven zeggen van en naar Palestina los het zelf maar op. Verliezen jullie mij en heel anderen als klant. 

Er zijn hoge rekeningen voor Palestijnen, hierover is contact opgenomen en werd gezegd los het zelf maar op. 
...


"Los het zelf maar op" is niet waar wij voor staan!

Ik heb navraag voor je gedaan en de tarieven voor het bellen van en naar Palestijnse Gebieden zijn niet gewijzigd: je vindt hier een overzicht van de actuele tarieven.


Het bellen vanuit Nederland naar Palestijnse Gebieden kost €1,- per minuut en kunnen snel oplopen. 

Als ik met je mee mag denken?
Met bellen via data kun je besparen op deze kosten (bellen via WhatsApp, FaceTime etc). 

Ik heb 2 berichten verwijderd en sluit het topic: dit forum is niet de geschikte plek voor discussies buiten het KPN domein.

Voor eventuele verdere vragen of reacties, mag je mij altijd een privébericht sturen.