Skip to main content

Ik krijg vanochtend, 1 juli om 8.01, 2 waarschuwingen van KPN. De ene dat ik door 75% van mijn tegoed heen ben en de andere dat ik de 100% voorbij ben. 

Ga ik daarna naar mijn KPN, heb ik een 100% tegoed, maar wel een waarschuwing dat ik extra kosten heb gemaakt, buiten mijn bundel.

Het lijkt erop dat je de waarschuwingen voor je verbruik niet kunt vertrouwen, deze komen veel te laat (in dit geval op het moment dat de nieuwe maand al is ingegaan). Weet iemand hoe dit kan?

Komt dit vaker voor? 

 

Kroaky

Hi Kroaky, welkom op het forum. 

Dit komt vaker voor en heeft vooral te maken met de verwerkingstijd. Het kan even duren totdat we dit hebben verwerkt, dit komt vaker voor wanneer er binnen een korte periode veel wordt verbruikt.

Gaat het hier om data of belminuten? 


Het gaat om belminuten en SMS. Ik heb weinig bijzonders gedaan, Ik ben niet naar het buitenland geweest. De data kan alleen maar langzamer worden volgens mij als je door je bundel bent.

Het is dus verstandig eea zelf maar in de gaten te houden. Wel een beetje jammer, dat moet toch beter kunnen met de huidige technologie.

 


Eens, die vertraging is wel raar. Zou ik even mogen spieken hoe dit is gegaan? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


@Word gebeld ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.