Skip to main content

Ik wacht al maanden op mijn bestelling!

Het gaat om : Google Pixel 9 Pro 5G eSIM 256GB, Hazel met bestelnummer ***  !! 
Het zou fijn zijn dat het nu gerealiseerd wordt!

Graag uitleg hierover!

Admin: bestelnummer verborgen i.v.m. privacy

Hoi ​@Aaldrikst 

Ik begrijp zeer zeker, dat je erg graag jouw bestelde Google Pixel Pro in de kleur Hazel (256 GB) in gebruik wilt nemen.

Maar helaas is dit model momenteel (nog) niet op voorraad in het magazijn van KPN, en kan hij dus nog niet aan jouw worden verstuurd.
Momenteel is de verwachte levertijd 2 tot 3 weken, dus medio half december 2024.

Google levert ze maar beperkt uit aan KPN, aangezien ik er meer mede klanten hierover heb gehoord, en dan met name de modellen met een geheugencapaciteit van 256 GB.
Daarnaast worden ze dan op volgorde van binnengekomen besteldatum verstuurt.

Je kunt helaas niets anders, dan rustig af te wachten en af en toe de status te checken in Status Bestelling Mobiel.

Zodra hij is meegegeven aan de pakketdienst, krijg je direct een mail met daarin een track en trace om je bestelling te volgen.

Hoi ​@Aaldrikst. Wat vervelend dat je al zo lang op je telefoon wacht! Ik begrijp dat dit frustrerend is, vooral als er onduidelijkheid is over de levering. Helaas kampen we momenteel met leveringsproblemen die per toestel verschillen. Dit kan te maken hebben met beperkte voorraad of vertraagde leveringen van onze leveranciers, zoals ​@Michel.uit.Arnhem hierboven eigenlijk al aangeeft. Natuurlijk hoop ik dat je het toestel snel in gebruik kan nemen. Op MijnBestelling vindt je meer informatie over de status van jouw bestelling

Reageer