Skip to main content
Ik zit nu al 5 maanden te wachten op de Kardon speaker heb al drie keer een chat sessie hierover gehad. Steeds werd er gezegd dat de speaker binnen twee weken geleverd zou worden. Of hij is verstuurd?. Volgens mij worden klanten van KPN in de chat niet echt serieus genomen. Ben benieuwd of deze reactie succes heeft de aanhouder wint. G Jan



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid



Goedemorgen @Hollebollejan, Jammer om te lezen dat je het gevoel hebt dat je niet serieus genomen wordt. Ik kan uitzoeken waarom het zo lang duurt met de levering van jouw speakers. Zou je daarvoor je 06-nummer, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Als je jouw gegevens hebt toegevoegd aan je forumprofiel, stuur je hier dan een berichtje? Dan ga ik er meteen achteraan.
Heb mijn profiel aangepast als je nog meer moet weten hoor ik het wel, alvast bedankt.

Gr Jan
Goedemorgen @Hollebollejan, Ik zie je gegevens staan op de verzendlijst van de eerst volgende levering. Volgende week zou je de speaker in huis moeten hebben. Mocht het nou zo zijn dat je volgende week vrijdag nog geen speaker hebt, stuur je mij dan weer een bericht? Dan ga ik er weer achteraan.
Ok ben benieuwd dit is me al twee keer belooft maar ik houd de moed er in. Ik hou. Je zo wie zo op de hoogte. Gr Jan
Goed zo! 😃 Dan hebben we volgende week weer contact. Voor nu wens ik je een mooi weekend Jan!☀️
Nou Marina het is jouw wel gelukt de box is vandaag binnen gekomen, bedankt Gr Jan
Eindelijk!!! Eind goed al goed. Veel plezier van je speaker @Hollebollejan 🎵🎶




Reageer