Skip to main content
Vraag

Wacht al sinds 6 november op iPhone 11 swap

• January 10, 2025
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Wacht al sinds 6 november op de iphone swap, 2 maanden verder en ik zit continu achter KPN. Geen update, onderzoek gestart al sinds 11 november en word heletijd van de hak naar de tak gestuurd. Wat voor service is dit, is een oplossing die jullie zelf hebben aangeboden maar niet aan kunnen houden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Daar lijkt ie inderdaad niet helemaal goed te gaan, ​@Maurvienshelly. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Zou je je profiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.

Gegevens zijn aangevuld, in afwachting van reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik zie dat mijn collega's van de klachtenafdeling zich ook al buigen over deze zaak. Ik lees in de notities dat zij navraag uit hebben staan. Er wordt dus gezocht naar een oplossing. Het lijkt mij daarom het beste om contact met de klachtenafdeling af te wachten.