Skip to main content
Vraag

Wacht al weken op uitbetaling Recommerce

• November 21, 2025
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste KPN, 

ik lees op het forum veel klachten over Recommerce en ik ben helaas ook al weken aan het wachten op de extra uitbetaling van € 150. Berichten sturen naar deze firma heeft totaal geen zin want je krijgt alleen maar vage antwoorden terug. Ik ben nu al zes weken aan het wachten op mijn geld. Aangezien de actie via jullie loopt zou ik het erg fijn vinden als jullie deze zaak voor mij gaan oplossen. Ik lees in de diverse antwoorden dat we toch echt bij Recommerce moeten zijn maar daar ben ik het niet mee eens aangezien deze hele actie door jullie is aangeboden. Ik hoop dat jullie dit snel voor mij kunnen oplossen

4 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 24, 2025

Hoi ​@HelenvDijk , welkom hier op onze Community en bedankt ook voor jouw bericht!

Enorm balen dat je de extra inruilbonus nog niet hebt ontvangen. Je wacht al langer dan 28 kalenderdagen, zie ik. Wat geeft de Aanvraagstatus aan? Je kunt deze inzien via de knop ‘Aanvraagstatus’ in de eerste bevestigingsmail.

Als je wel aan de voorwaarden voldoet en alle documenten verder goed zijn, dan zou je de extra inruilbonus gewoon moeten ontvangen. De eerste stap is om contact op te nemen met Recommerce. Dit kan via hun online formulier: Een aanvraag indienen – Trade-in Recommerce.

Komen jullie er samen toch niet uit? Dan kan je een ticket laten aanmaken via onze klantenservice. Dit gaat het makkelijkst via onze telefonische klantenservice. Je kunt daarvoor een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Liever niet bellen? Dan kan je ook contact opnemen via een van onze social media kanalen: InstagramFacebookMessengerBluesky of X.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 24, 2025

Hoi Jan,

de aanvraagstatus kan ik niet vinden in de welkomstmail. Ik heb wel al de mail gekregen dat alles oke is en ik de bedragen in 2x krijg uitbetaald. Zoals je al in mijn bericht kunt lezen, kun je zien dat ik al talloze malen een mail heb gestuurd maar alleen maar vage antwoorden krijg en op mijn laatste twee e-mails heb ik zelfs niet eens meer een reactie gekregen . Dus bij deze drop ik nu het probleem bij KPN en zou ik het erg fijn vinden als jullie dit zeer snel voor mij gaan oplossen, aangezien jullie met dit vage bedrijf in zee zijn gegaan neem ik ook aan dat jullie het op gaan lossen en niet maar blijven afschuiven dat we bij Recommerce moeten aankloppen want dat gaat dus niet werken zoals je al kunt lezen in alle problemen in de forums.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 24, 2025

Hallo kpn,

tot overmaat van ramp krijg ik via een slechte review van mijn kant dit antwoord terwijl ik al lang een bevestiging heb gehad van Recommerce dat ik niets meer hoef te doen en het 2e bedrag binnen 14 dagen gestort wordt. Ik snap niet dat KPN met dit bedrijf in zee gaat terwijl hetbhele forum uitpuilt van de opluchtingszaken van Recommerce!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 26, 2025

Goedemorgen ​@HelenvDijk en bedank voor jouw terugkoppeling, duidelijk verhaal!

Ik kijk natuurlijk graag voor je of ik hierin iets kan betekenen en zou jij daarvoor alvast je profiel in willen vullen? En kun je hier een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!