Skip to main content
Beantwoord

Wacht nog op uitbetaling Bonus Recommerce

• May 20, 2023
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

GPK
Topper

Ook ik wacht nog op de bonus van €100,00. De uitbetaling van mijn oude telefoon bij recommerce ging wel heel snel.

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @GPK! Welkom op het forum. 

Hoe lang geleden is het dat je de uitbetaling van het inleveren van je telefoon hebt gehad? Recommerce heeft voor de uitbetaling van de bonus een langere tijd nodig. Dit is tot maximaal 6 weken na het uitbetalen van de vergoeding voor je telefoon. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 24, 2023

Hi @GPK! Welkom op het forum. 

Hoe lang geleden is het dat je de uitbetaling van het inleveren van je telefoon hebt gehad? Recommerce heeft voor de uitbetaling van de bonus een langere tijd nodig. Dit is tot maximaal 6 weken na het uitbetalen van de vergoeding voor je telefoon. 

GPK
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • May 30, 2023

Hoi Bram,

Ik heb ook een mail gestuurd naar Recommerce. Die zouden binnen 8 dagen reageren, maar ik heb niets gehoord en ook nog mijn bonus niet ontvangen. Duurt allemaal wel erg lang. 

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • May 31, 2023

@GPK zou je nog 1 keer via dit formulier contact op willen nemen? Als je daar binnen 5 werkdagen geen reactie op krijgt, laat het dan hier weten. Dan doe ik van onze kant aansturing. 

GPK
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • June 8, 2023

Bram,

ik heb de bonus ontvangen. Bedankt voor de bemiddeling.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • June 11, 2023

@GPK super! Ik zal het topic voor je sluiten. 🙂