Skip to main content
In de actie periode van 1 t/m 30 november heb ik een nieuw KPN zorgeloos mobiel abonnement afgesloten. Mijn vrouw had al een KPN zorgeloos abonnement en tevens hebben we internet en TV op ons woonadres van KPN.



Zodoende zou ik in aanmerking moeten komen voor de harman/kardon Onyx Studio 4 luidspreker op basis van de voorwaarden.



Echter, na ontvangt van een mailtje op 1 december na het online aanmelden via het formulier dat mijn aanvraag in behandeling is genomen, is het stil op de lijn. Bellen met de klantenservice levert geen inzage op de aanvraag goedgekeurd is en wanneer ik de luidspreker mag ontvangen. Enkel dat het druk is en dat ik geduld moet hebben.



Graag verneem ik de stand van zaken rond mijn aanvraag want telefonisch en per chat kom ik niet verder.
Hoi Robin, welkom op het forum! De Harman/Kardon luidsprekers hebben vertraging opgelopen door de grote belangstelling. Dat is vervelend, maar erger is dat je geen idee hebt of het nu allemaal is gelukt. Ik ga dit voor je nakijken. Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer, en een reactie plaatsen als dat is gebeurd? Dan ga ik op onderzoek en hou ik je op de hoogte.
Beste Joran,



ik heb mijn gegevens aangevuld.



gr robin
Dank! Ik heb jouw gegevens doorgestuurd naar mijn collega's die over deze actie gaan. Je voldoet aan de voorwaarden dus ik ga ervan uit dat dit helemaal in orde komt. We streven ernaar alle speakers voor eind januari te hebben uitgeleverd. Sorry voor de vertraging maar het komt alsnog in orde 🙂
Dank voor deze service en de reactie.

Ik heb begrip voor de drukte dus wacht het verder af. Ik weet nu waar ik aan toe ben.



Fijne avond en vriendelijke groet,



Robin

Reageer