Skip to main content

Hallo kpn,

Via deze weg hopen we toch meer duidelijkheid te krijgen over de iphone 12 die we volgens afspraak krijgen ter vervanging van de iphone 11 icm slechte 4g verbinding.

De klantenservice kon hier niet meer info over geven.

Staat wel geregistreerd dat deze afspraak gemaakt is. Maar we hebben hier bv geen email van ter bevestiging.

De 4 weken zijn nu bijna om.

Misschien kunnen we hier meer info krijgen.

Alcast bedankt. 

Tanja

Hallo, 

@Jeroen_dB Ook hier wachten we al een tijdje op de vervangende iphone 12. Bij klantenservice stast het contact hierover wel geregistreed ,maar konden ze geen verdere info geven over de levering.

Misschien kunnen jullie uitsluitsel geven?

Ik hoop dat ik op de goeie plek reageer, ben hier niet echt bekend mee.

Alvast bedankt!

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Heb je je profiel al ingevuld? Overal waar privé bijstaat ziet alleen KPN.


Heb het profiel bijgewerkt nu.


Beste @Tluhring, welkom! Op welke datum is er met jou gebeld? Het duurt zo'n 4-5 weken, maak ik uit de berichten van andere klanten op. 


@Marcia_ 

We zijn op 24-11 gebeld.


Nadat er contact is geweest middels een telefoongesprek, duurt het 4-5 weken voor de iPhone 12 ook daadwerkelijk wordt afgeleverd. Ik wil je dan ook vragen nog even geduld te hebben. 


Dan wachten we nog even af, bedankt in ieder geval alvast voor de reactie.

@Jeroen_dB  alleen nog dit: we hebben geen bevestiging in de mail gehad over dit alles, kan dat zijn? 


Ik kan in ieder geval bevestigen dat voor jou het akkoord om een iPhone 12 te ontvangen in het systeem/administratie staat @Tluhring 


Inmiddels de vervangende iphone 12 ontvangen, ging toch nog snel! Bedankt voor de reacties.

Fijne feestdagen!


Gelukkig en ook fijn dat het nu geregeld is. Geen dank en ook fijne feestdagen toegewenst, @Tluhring! 😊🎄