Skip to main content

sinds gisteren vraagt mijn samsung galaxy A6 om een wachtwoord. ik heb hiervoor nooit een wachtwoord voor ingesteld. weet iemand hoe ik dit wachtwoord kan vinden

gr Robert

@Pingetje Welkom op het forum. Weet je ook wanneer je Samsung om een wachtwoord vraagt? Dat maakt mijn zoektocht naar het juiste wachtwoord iets makkelijker! 🙂


hallo Rutger

als ik mijn telefoon aanzet  Galaxy A6 vraagt hij “ wachtwoord bevat tenminste 4 tekens waaronder 

tenminste 1 letter “

Ik kan hem ook niet uitschakelen want dan vraagt hij ook een wachtwoord,

dus ik kan ook geen harde reset doen.

gr 


@Pingetje Dat is erg lastig, deze situatie is voor ons ook niet van afstand op te lossen. Je zou nog even een kijkje kunnen nemen op de volgende pagina, daar worden een aantal mogelijkheden gegeven voor een soft reset, opstarten in veilige modus en een harde reset. Houd er wel rekening mee dat bij een harde reset alle bestanden van het toestel worden verwijdert. Zou je kunnen laten weten of het op deze manier gelukt is? 


Lukt allemaal niet want ik kan mijn telefoon niet uitzetten

want dan vraagt hij ook een wachtwoord


@Pingetje Dan zou ik je in dit geval adviseren om even contact op te nemen met Samsung zelf. Dit is namelijk niet iets dat mij direct bekend is. Je kunt hiervoor de volgende pagina bezoeken.Â