Skip to main content

HI, 

 

ik wil een oude overeenkomst uit 2015 inzien. Deze staat nog in mijn mailbox maar als ik de overeenkomst wil openen is deze versleuteld met een wachtwoord. Ik heb telefonisch contact gehad met KPN en zij geven het advies de gegevens per brief op te vragen. Dit wil ik wel doen maar probeer het ook nog even via deze weg. Misschien heeft iemand een goede tip. Mijn andere overeenkomst kon ik openen met 0000. Ik heb het contract afgesloten in Utrecht. 

Hoi @bleeuwe ,

 

Uit oude topics begreep ik dat ook 1234, 5678 etc. niet werken. 

Een moderator kan jouw dossier niet voor je opvragen. Je kunt het verzoek indienen per brief waarin je de volgende gegevens dient te vermelden: Naam, adres, mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft en een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek. Ook heeft KPN dan een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. Voor het versturen van een kopie van je legitimatiebewijs kun je gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Je kunt het verzenden naar: 
KPN Mobiel 
t.a.v. CMU / Team 1 
inzake opvragen dossier 
Postbus 13500 
9700 EG Groningen

 


Hi @Noordzee 

 

bedankt. Dit bericht kreeg ik inderdaad vandaag via de klantenservice.Ik hoop eigenlijk dat iemand hier nog een code heeft die ik nog niet geprobeerd heb.


0000 ?

4 cijfers postcode ?


Hi @Noordzee 

 

bedankt. Dit bericht kreeg ik inderdaad vandaag via de klantenservice.Ik hoop eigenlijk dat iemand hier nog een code heeft die ik nog niet geprobeerd heb.

Tsjaa, ik weet even niet of je dit onbeperkt kunt proberen? 4321, 1111, 9999 etc. 
 

Maar ik zou het denk ik toch maar gewoon per brief afhandelen. 


Welkom op het forum, Bleeuwe! Als standaardopties zoals 0000, 1234 of de cijfers van je postcode niet werken, dan heb ik helaas ook geen andere optie voor je dan een brief te sturen.


@bleeuwe 

Heb je het intikken van pincodes al opgegeven? 

Dan gewoon de brief sturen naar : 

KPN Mobiel 
t.a.v. CMU / Team 1 
inzake opvragen dossier 
Postbus 13500 
9700 EG Groningen

 

En dan komt alles goed…..