Skip to main content

Hallo, ik probeer mijn oude contract te openen in mijn mailbox, maar deze is beveiligd met een wachtwoord (Hi). Kan iemand mij helpen met het oude wachtwoord dat toen werd gebruikt?

 

Beste groet,

Leendert

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dag @Leendertg Ik heb twee opties: probeer eens 0000 of de 4 cijfers van je postcode (of de postcode waar je woonde toen je het betreffende contract afsloot, uiteraard). Eén van de twee is eigenlijk altijd de oplossing. 


Beste @Bart_ , allereerst dank voor je reactie! Het lukt me helaas niet. Ik heb eigenlijk alle simpele opties al geprobeerd. Datum is 15 april 2010 vanuit Hi winkel Amersfoort.

Andere opties? 


Hallo @Leendertg Dat is jammer 😞 Ik heb geen andere opties, ben ik bang. De ‘0000’ is voor de hand liggend en werd vaak gebruikt. Ook de cijfers van je postcode zijn goede kandidaten. Het enige dat ik me kan bedenken is dat je in 2010 nog een andere postcode had? 


Hallo @Leendertg Dat is jammer 😞 Ik heb geen andere opties, ben ik bang. De ‘0000’ is voor de hand liggend en werd vaak gebruikt. Ook de cijfers van je postcode zijn goede kandidaten. Het enige dat ik me kan bedenken is dat je in 2010 nog een andere postcode had? 

Hi @Bart_ ,

 

het juiste wachtwoord was ‘hi’. 


Ha, hi. Die kende ik nog niet 🙂 Goed om te horen dat het gelukt is. 


Reageer