Skip to main content
Graag zou ik mijn afgelopen mobiele telefonie overeenkomsten met KPN inzien en deze heb ik dan ook nog in mijn mailbox zitten. Echter zijn ze beveiligd met een wachtwoord, wat destijds door de winkelmedewerker is ingesteld neem ik aan, en heb ik geen idee wat dat wachtwoord is. Enig zoekwerk op het forum leverde mij de standaardopties 0000, 1234, kpn1, mijn postcode op, maar allemaal zonder resultaat.



Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen.



Met vriendelijke groet,



Bram
Hoi @Bram.1, PDF bestanden met contracten worden bij ons niet met een wachtwoord beveiligd. Je kunt proberen op een andere pc de pdf te openen, misschien dat er iets verkeerd gaat in Adobe reader? Als dit niet lukt kan ik kijken of ik het contract alsnog kan opvragen. Zou je daarvoor je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Hoi Marina,

Dank voor je reactie. Ik heb het op verschillende PC’s geprobeerd en er zit toch echt wachtwoordbeveiliging op. Net zoals ik me herriner dat de verkoper mij destijds vertelde in de winkel..helaas kan ik het wachtwoord zelf dan weer niet voor me halen. Heb jij misschien een idee wat het zou kunnen zijn?



Enfin, ik heb mijn gegevens aangevuld, ik hoop dat je mijn contracten kan achterhalen.
@Bram.1 Je laatste contract heb ik nog kunnen mailen. De conctracten die je daarvoor had kan ik niet meer opvragen. Heb je een bepaalde reden waarvoor je deze contracten nodig hebt? Misschien kan ik daar bij helpen? Als dit niet het geval is, dan kun je jouw dossier opvragen waar jouw contracten in staan. Wij kunnen het dossier niet voor je opvragen. Je kunt het verzoek indienen per brief waarin je de volgende gegevens dient te vermelden: Naam, adres, mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft en een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek. Ook hebben we dan een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. Voor het versturen van een kopie van je legitimatiebewijs kun je gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.



Je kunt het verzenden naar:

KPN Mobiel

t.a.v. CMU / Team 1

inzake opvragen dossier

Postbus 13500

9700 EG Groningen


Hoi Marina, dank voor het opsturen van het contract. Ik heb echter de contracten van daarvoor ook nodig dus ik ga het via de route proberen die jij me wijst. Toch blijf ik het onhandig vinden dat ik die contracten wel in m'n mailbox heb maar er niet bij kan. Maargoed, blijkbaar niks aan te doen. Dank voor je hulp in ieder geval!

Reageer