Skip to main content

Wanneer gaat het abbonument in?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @TanjaK welkom op het forum! Ik kijk graag even met je mee!

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer/ordernumm en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Ik krijg nu een rekening die ze willen afschrijven maar mijn oude abbonument met mijn nummer loopt pas 19 juli af. 


Ik ga niet 2 abbonumenten betalen. Ik heb hier toendertijd ook 2x telefonisch contact over gehad. Omdat ik zeker mijn oude nummer wil houden. Ik heb dit ook duidelijk aangegeven.


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hoi @TanjaK, welkom terug! Ik heb je bericht met gegevens even verwijderd omdat je deze openbaar hebt geplaats. Ik heb de inhoud toegevoegd aan je profiel.

Het nummer wat je noemde zie ik zo niet terug met een aanvraag of abonnement. Ik zie wel dat er een ander abonnement ingegaan is op 27-03 met een ander nummer.
Begrijp ik het goed dat jouw nummer eigenlijk bij dat abonnement had moeten zitten en pas in had moeten gaan op 19 juli?

Ik denk dat je hierover het beste toch even telefonisch contact met mijn collega's op kan nemen op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service 


Oh ik zie ook dat je hierover al een klacht hebt ingediend. Mijn collega's van de klachtenafdeling zullen hierover nog contact met je opnemen.


Ja dit klopt. Maar ik wil zei ee r weten dat er niks van mijn rekening wordt afgeschreven!!! Want idd wil ik dat het abbonument ingaat op 19 juli met nummer 06********. Dit had ik ook aangegeven toendertijd 

 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Goedemorgen @TanjaK  Op 27-03 heb je per e-mail bericht van ons ontvangen over je nummerbehoud. Omdat deze afgewezen is door je huidige provider en deze dus niet door kon gaan is je abonnement ingegaan per 27-03.  Ik kan dit helaas niet veranderen, je hebt nu een actief abonnement bij ons. Ik hoop dat mijn collega's van de klachtenafdeling een oplossing voor je hebben.

Overigens wil ik je vragen niet meer je privégegevens openbaar te plaatsen.