Skip to main content

Jouw contract gaat in zodra je jouw simkaart activeert.

Stel ik zie nu een mooie aanbieding, maar huidige abonnement bij een andere provider loopt nog niet af,.

Kan ik nu profiteren van de aanbieding en mijn sim over 2 maanden activeren?.

Hallo @dRichardK ,

Nee, dat kan niet. 

Tenzij je tijdelijk twee abonnementen naast elkaar wil hebben lopen, maar dan heb je bij KPN wel een nieuw telefoonnummer. 

Hoi @dRichardK , een paar opmerkingen.

Stel ik zie nu een mooie aanbieding

Er zijn zelden aanbiedingen op een sim-only. Op dit moment zijn er “geen aansluitkosten t.w.v. € 25,-“ 
Voor mooie aanbiedingen moet je een telefoon hebben, geen sim-only.

Waarom wachten tot over 2 maanden? Loopt dan jouw huidige abonnement af? Je kan al vanaf 4 maanden (120 dagen) voor het einde van het lopende contract overstappen naar KPN. Bij nummerbehoud zegt KPN uit jouw naam het oude abonnement op en begint het KPN abonnement aansluitend op de einddatum van het oude abonnement zodra het nummer is overgedragen.

Hoi @dRichardK , een paar opmerkingen.

Stel ik zie nu een mooie aanbieding

Er zijn zelden aanbiedingen op een sim-only. Op dit moment zijn er “geen aansluitkosten t.w.v. € 25,- “
Voor mooie aanbiedingen moet je een telefoon hebben, geen sim-only.

Waarom wachten tot over 2 maanden? Loopt dan jouw huidige abonnement af? Je kan al vanaf 4 maanden (120 dagen) voor het einde van het lopende contract overstappen naar KPN. Bij nummerbehoud zegt KPN uit jouw naam het oude abonnement op en begint het KPN abonnement aansluitend op de einddatum van het oude abonnement.

Bij Simyo zijn black Friday aanbiedingen. Ik heb inmiddels ook daar gevraagd hoe het zit. Je kunt inderdaad overstappen met een mooie aanbieding, zonder extra kosten. Het abonnementen gaat dan in op het moment dat dit ook daadwerkelijk kan. Thx iedereen voor de reacties.

Je kan al vanaf 4 maanden (120 dagen) voor het einde van het lopende contract ...

Er zijn heel veel mensen die deze datum beschouwen als het einde van hun abonnement...

Reageer