Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ik mensen bel staat er altijd anoniem in beeld?

• February 22, 2023
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Oscar Löhmer
Helper

ondanks contact met klantenservice en de instellingen op de telefoon die goed staan, krijgen de mensen die ik bel ‘anoniem’ te zien.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hallo Maja. Ik doe dit voor een kennis en heb ingelogd via Google. Ik kan wel via een e-mail of pb van Facebook reageren 

Ah, dan wil ik je aanraden om contact met ons te zoeken via Facebook (klik hier), hier op et forum kunnen we alléén reageren via het forum 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Oscar Löhmer
Helper
  • Auteur
  • Helper
  • February 22, 2023

contact gehad met kpn. twee uren alles op de telefoon Samsung a12 gecontroleerd. alles staat goed.

bij kpn door de technische medewerker alles gecontroleerd. alles staat goed.

Hoe is dit mogelijk? iedereen die ik bel, ziet mij als anonieme oproep. dit loopt al vanaf oktober 2022

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 24, 2023

Wat ontzettend onhandig @Oscar Löhmer 🙁

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Oscar Loehmer
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • February 24, 2023

Hallo Maja. Ik doe dit voor een kennis en heb ingelogd via Google. Ik kan wel via een e-mail of pb van Facebook reageren 

Oscar Loehmer
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • February 25, 2023

Pb of mail svp

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 25, 2023

Ah, dan wil ik je aanraden om contact met ons te zoeken via Facebook (klik hier), hier op et forum kunnen we alléén reageren via het forum 🙂