Skip to main content
Vraag

Wanneer is de iPhone 17 zwart 256GB weer leverbaar?

• September 7, 2026
  • 7 reacties
  • 177 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

Ik wacht inmiddels al twee weken op de iPhone 17 zwart 256 GB. Tot nu toe krijg ik steeds te horen dat het toestel niet op voorraad is en dat er geen indicatie van de levertijd gegeven kan worden.

Kunnen jullie aangeven wanneer jullie verwachten dat dit model weer geleverd of op voorraad komt? Ik begrijp dat een exacte datum misschien niet mogelijk is, maar ik zou graag in ieder geval een geschatte indicatie ontvangen, aangezien ik inmiddels al twee weken wacht.

Alvast bedankt.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 7, 2026

Hallo ​@Jootje1966 ,

Volgens de website is de telefoon inmiddels weer op voorraad. 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/telefoons/apple?toestelbetaling=recurring&data=onbeperkt&sorteren=sort_order,ASC

Het wachten op de levering zou daardoor niet lang meer moeten duren. 

Hou daarom de bestelstatus in de gaten. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 7, 2026

Hallo ​@Jootje1966 ,

https://www.kpn.com/shop/mobiel/telefoons/apple?toestelbetaling=recurring&data=onbeperkt&sorteren=sort_order,ASC

Het achten op de levering zou daardoor niet lang meer moeten duren. 

Niet veel wijzer van dit antwoord. Niet lang meer duren!!!

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Jootje1966, welkom bij de community! Begrijpelijk dat je graag een wat concretere indicatie wilt. Helaas kunnen we op dit moment geen exacte leverdatum geven voor de iPhone 17 zwart 256 GB.

Ik kijk wel graag even met je mee naar de status van je bestelling. Ik kan niet beloven dat ik meer informatie over de levertijd kan zien, maar ik controleer het graag voor je. Wil je hiervoor je postcode, huisnummer en geboortedatum invullen in je community-profiel en hier een seintje geven zodra je dat hebt gedaan?

PJEM-Caelen
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 10, 2026

@Jootje1966  ik had dit dus met de iphone17e van mijn vrouw. Oo het moment van bestellen voor 21:00 besteld morgen in huis na bestellen mail levertijd 1-2 weken na 2,5 week nog niets, ik gebeld  ja meneer ik fa het voor u nakijken….. ja er komen er deze week heel veel binnen u heeft u toestel waarschijnlijk morgen. Na 2 dagen nog niets weer gebeld vriendelijke jongeman aan de lijn ik kijk het na…. Uhm we hebben op dit moment 2 toestellen op voorraad en 125 orders in backorder. Mobiel.nl toestel op voorraad voor 10:00 besteld vanavond in huis (let wel tegen bijbetaling) dus zeg tegen die jongeman ik wil in. Dat geval annuleren want mobiel.nl kan wel leveren zijn respons dat zou ik ook doen als ik u was want ik durf niet te zeggen wanneer u u toestel gaat krijgen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 15, 2026

Hallo ​@Jootje1966 ,

Het wachten op de levering zou daardoor niet lang meer moeten duren. 

@Jootje1966 

Is de iPhone 17 inmiddels ontvangen? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 15, 2026

Geeft nog steeds aan niet leverbaar. Contact met klantenservice gehad,ook zij kunnen geen antwoord geven op de levering. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Jammer dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt, ​@Jootje1966. Ik zie dat de iPhone 17 zwart 256 GB op dit moment nog altijd op ‘langere levertijd’ staat. Een concretere indicatie kan ik je helaas ook niet geven.

Ik houd het in de gaten en zodra er meer duidelijkheid is over de levertijd, laat ik het hier weten!