Skip to main content

Ik mocht mijn telefoon verlengen en heb gekozen voor de iPhone XS zilver toen kregen we een mail dat die niet leverbaar was. Toen hebben we deze geannuleerd en vervolgens dinsdag 28-1 iPhone XS in het Gold bestelt ivm dat de telefoon ik nu heb de iPhone 6s nu 2 jaar oud is en de batterij kwaliteit behoorlijk slecht is en hij in de wc is gevallen en zo zijn kuren heeft. Heb ik dus de iPhone XS gold bestelt toen kregen we dus weer een mail dat die niet lever baar was. Nu is mijn vraag hoe lang dit gaat duren voordat ik de nieuwe telefoon heb. En wanneer die dan wel weer leverbaar is 

@Xjoyce1207 Excuses, ik zie dat er nog helemaal niet gereageerd is op dit topic. Heb je de telefoon ondertussen al ontvangen of nog niet? Gaat het trouwens om de IPhone XS Gold 64GB? Deze is op dit moment schaars, maar komt half februari weer binnen. Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? Zou je in dat geval alvast je gegevens willen invullen in je profiel?


@Xjoyce1207 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer