Skip to main content

Hallo,

Ik heb 22 januari 2020 per mail de bevestiging gekregen van de verlenging van mijn abonnement met de iPhone XS, 64 GB, gold.

Achteraf bleek deze niet leverbaar op dat moment, maar hij zou begin februari weer binnenkomen. Ik heb hier tot nu toe nog niets over gehoord en op de site bij deze mobiele telefoon zie ik nu dat deze pas half maart weer leverbaar is? Is het misschien mogelijk om een andere kleur te kiezen die wel leverbaar is op dit moment?

Overigens heb ik ook nog geen nieuw contract gehad, komt die pas als de telefoon leverbaar is?

Alvast bedankt voor je reactie. 

Goedemiddag @gewoonsproetje, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas zijn er wat problemen met de bestellingen en leveringen van de iPhone.. Waaronder de XS variant. De iPhone XS 64GB Gold is nog wél leverbaar, maar is vertraagd en komt pas medio maart weer bij ons binnen. Dat duurt dus helaas nog wel even... Er zijn nu 3 opties, zoals ik het bekijk:

  • Wachten tot je toestel leverbaar is en hem in ontvangst nemen
  • Je bestelling annuleren, verlengen met een ander toestel (geef even aan welke, dan kan ik kijken of deze op voorraad is). De zilveren variant is naar verwachting eind februari weer op voorraad.
  • Je bestelling annuleren en verlengen met een Sim Only abonnement en ergens anders los het toestel aanschaffen.


Je nieuwe contract gaat in op het moment dat je huidige contract eindigt. Is je contractperiode al voorbij? Dan gaat het in vanaf het moment dat je jouw toestel hebt ontvangen.

Ik hoor graag of ik je hier nog bij kan helpen!


@gewoonsproetje, ook medio maart kunnen we niet meer met zekerheid zeggen. Er zijn bepaalde voorzorgsmaatregelen getroffen vanwege het coronavirus, waardoor bepaalde leveringen een onduidelijke levertijd hebben.


Dat is begrijpelijk maar wel erg jammer. Ik heb een leuke deal met dat toestel namelijk. Is de iPhone 11 wel beschikbaar? Want dan wil ik misschien deze bestelling annuleren als jullie ook een leuke deal met de IPhone 11 hebben en deze wel op voorraad is. 


Hi. Op moment van schrijven is de iPhone 11 op voorraad. Je kunt hier de verschillende modellen en prijzen zien. Mocht je hiervoor kiezen, zorg er eerst voor dat je huidige bestelling wordt geannuleerd. Het snelste is om even te bellen met 0800 0402 of 1200 vanaf je mobiel. Spreek daar letter 'Ik wil annuleren.’ in, dan krijg je de juiste collega te spreken die dit voor je kan doen. 


Reageer