Skip to main content

Goedemorgen,

 

Is er al iets meer bekend, wanneer de S21 plus weer voorradig is? Op de site stond namelijk vanaf de 27-08, maar na bestelling krijg ik een mail dat het onbekend is wanneer deze geleverd gaat worden. Begrijp dat er een te kort is aan computerchips, maar kan er toch wel vanuit gaan dat jullie weten wanneer er weer telefoons binnenkomen…

 

Groetjes Roy

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Roy84, wij zijn voor de levering volledig afhankelijk van wat Samsung wel en niet levert en we krijgen wel een indicatie, maar weten dus niet exact wanneer en hoeveel van elk toestel we zullen ontvangen.

Welke variant van de S21 plus heb je besteld? (kleur/aantal Gb's) Als ik dat weet kijk ik voor je wat op dit moment als verwachte leverdatum in de systemen staat!


Hi @Roy84, wij zijn voor de levering volledig afhankelijk van wat Samsung wel en niet levert en we krijgen wel een indicatie, maar weten dus niet exact wanneer en hoeveel van elk toestel we zullen ontvangen.

Welke variant van de S21 plus heb je besteld? (kleur/aantal Gb's) Als ik dat weet kijk ik voor je wat op dit moment als verwachte leverdatum in de systemen staat!

 

Goedemorgen Maja,

Bedankt voor jouw reactie. 

Ik heb de plus 256gb in de kleur phantom zwart besteld.  Hoor het graag.

 

 


Er spelen momenteel 2 problemen: tekort aan chips en transportproblemen (tekort aan containers en containerschepen).

Door beide factoren is voor geen enkel product momenteel aan te geven wat, hoe en wanneer. Ook electronicawinkels hebben hier last van (lege schappen).


Er spelen momenteel 2 problemen: tekort aan chips en transportproblemen (tekort aan containers en containerschepen).

Door beide factoren is voor geen enkel product momenteel aan te geven wat, hoe en wanneer. Ook electronicawinkels hebben hier last van (lege schappen).

Klopt, het is allemaal echt rampzalig op het moment :slight_frown:

Goedemorgen Maja,

Bedankt voor jouw reactie. 

Ik heb de plus 256gb in de kleur phantom zwart besteld.  Hoor het graag. 

Hiervan krijgen we (zoals het nu lijkt) weer een nieuwe levering op 3 september, ik hoop dat dit doorgaat en dat jij je toestel dan ook zult ontvangen!


We gaan het zien! Haha.

Bedankt voor de moeite! 

 

Groetjes Roy


Graag gedaan en alvast veel plezier met je nieuwe toestel!