Skip to main content
Beantwoord

Wanneer is de Samsung S25+ weer leverbaar ?

• January 5, 2026
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Wanneer is de Samsung S25+weer leverbaar ?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Bjmulder 

De Samsung Galaxy S25+ is momenteel niet verkrijgbaar bij KPN, en het is ook onbekend of dit model nog terugkeert in de webshop van KPN.

Wel kun je de Samsung Galaxy S25+ in combinatie met een KPN mobiel abonnement bestellen of verlengen bij Belsimpel, al geldt daar nu wel een wachttijd van 2 weken:

Klik op de link, en je komt direct uit op de pagina van Belsimpel met de Samsung Galaxy S25+ in combinatie met KPN:

Samsung Galaxy S25+ icm KPN (Belsimpel)

Bij Mobiel.nl en de MediaMarkt is dit model eveneens niet meer te koop, dus ik zou hem dus snel bestellen bij Belsimpel.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Bjmulder 

De Samsung Galaxy S25+ is momenteel niet verkrijgbaar bij KPN, en het is ook onbekend of dit model nog terugkeert in de webshop van KPN.

Wel kun je de Samsung Galaxy S25+ in combinatie met een KPN mobiel abonnement bestellen of verlengen bij Belsimpel, al geldt daar nu wel een wachttijd van 2 weken:

Klik op de link, en je komt direct uit op de pagina van Belsimpel met de Samsung Galaxy S25+ in combinatie met KPN:

Samsung Galaxy S25+ icm KPN (Belsimpel)

Bij Mobiel.nl en de MediaMarkt is dit model eveneens niet meer te koop, dus ik zou hem dus snel bestellen bij Belsimpel.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 7, 2026

Goedemorgen ​@Bjmulder , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Helaas is dit toestel via KPN niet meer verkrijgbaar en ik durf ook niet te zeggen of deze nog terug zal keren in ons aanbod. Ik zie dat ​@Michel.uit.Arnhem goed advies geeft en daarom heb ik zijn bericht ook gemarkeerd als 'best answer'. Ik hoop dat je met dit advies verder uit de voeten komt en weet wat je opties zijn! Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook vooral weten!Â