Skip to main content

Ik heb vanmorgen een nieuwe simkaart ontvangen in de KPN winkel. Deze is daar ook meteen geactiveerd, maar ik merk dat ik deze nog niet kan gebruiken. Hoe lang duurt dit?

Je zou al bellend de winkel uit moeten lopen. Ben je er nog in de buurt?


Nee, ik ben inmiddels thuis. Er was mij in de winkel verteld dat het even kon duren voor het kaartje actief was. Deze was wel ter vervanging van mijn oude kaartje, met bijhorend tel nummer.


Zet het toestel eens uit en weer aan 


Meerdere keren gedaan. Helpt niet :(


Bel de klanten service op nummer 0800-0402 spreek dan in dat je iemand wil spreken en vervolgens inspreken waarom, wordt er ook niet gevraagd als je het toestel aanzet om de pincode die is nu 0000


@LIS K is het inmiddels gelukt


Nog steeds niet. Medewerker KPN zegt dat probleem uiterlijk morgenochtend zou zijn opgelost.


Nog steeds niet. Medewerker KPN zegt dat probleem uiterlijk morgenochtend zou zijn opgelost.

Dat is vervelend heeft men de oude simkaart gedeactiverrd vanmorgen in de winkel , dan kan het wel eens een paar uren duren voor dat de nieuwe geactiveerde simkaart werkt, maar een hele dag is wel erg lang


En  inmiddels is het probleem nog steeds niet opgelost en begin ik toch behoorlijk boos te worden. Vanwege dit probleem heb ik sinds gisteren niet kunnen werken (thuis) en nu loop ik inkomen mis.


En dan zegt de klantenservice medewerker mooi "dan moet u maar teruggaan naar de winkel mevrouw".

 

Waar is de service?!


Na mijn simkaart meer dan 24 uur geleden bij de winkel te hebben gehaald is deze nog steeds niet geactiveerd.

Blijkbaar is dit in de winkel niet goed doorgezet. Medewerker klantenservice zegt dat ik dan maar naar de winkel moet teruggaan. Dit is voor mij echter minstens een uur reizen, en ik ben van mijn telefoon afhankelijk voor thuiswerken. Ik ben hierdoor gisteren al inkomen misgelopen.

Kan een medewerker mij hierin aub service verlenen?

*admin: topic samengevoegd met eigen topic


Kan je a.j.b. je gegevens invullen in je profiel? Mob. nr. op regel persoonlijke opmerkingen.

Dan zorg ik dat hier zsm een kpn-moderator langskomt.


Done!


Ik heb ze een headsup gegeven (gelijk met vorige reactie). Het is nu aan hen i.v.m. drukte. Maar ik ga ervan uit dat er vandaag nog iemand langskomt.

Heb je het kaartje (bankpasformaat) nog waar je sim uit komt !?. Daar staat het simkaartnummer op wat ze waarschijnlijk nog nodig hebben.


Ik heb alles hier liggen. Ik ben benieuwd.


Hoi @LIS K, ik kijk graag even mee! Wil je nog wel je simkaartnummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van je iban invullen in je profiel (kan bij persoonlijke opmerkingen) en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 
Heb je de oude simkaart ook nog?


@Thomas De oude simkaart heb ik jammer genoeg niet meer. 

De gegevens heb ik ingevuld.


Bedankt voor je gegevens @LIS K, deze simkaart is inderdaad niet goed gekoppeld. Ik vermoed dat de oude nu nog actief staat. Helaas kan ik dit (vanwege de veiligheid) ook niet omzetten. Wat we wél kunnen doen is dat ik een nieuwe voor je aanvraag, die zou morgen in de brievenbus moeten liggen.
Of toch langs de winkel waar ze hem ook voor je om kunnen ruilen.

Ik snap dat dit niet de opties zijn die je gewild zou hebben maar helaas zijn dat eigenlijk de enige twee opties die we hebben.


@Thomas Stuur het dan maar per post op. Wel met behoud van mijntelefoonummer.


Uiteraard! 
Ik heb hem voor je aangevraagd. Laat ons vooral weten hoe het morgen gaat!


@Thomas 

De simkaart is ontvangen en is nu actief. Mijn dank!