Skip to main content
Beantwoord

Wanneer kan ik de bestelde Samsung Galaxy S25 Ultra Titanium Black verwachten?

• December 16, 2025
  • 1 reactie
  • 69 keer bekeken

Hallo KPN,

Ik heb vandaag een Samsung s25 ultra titanium black besteld deze kleur was volgens de website wel op voorraad en de andere kleuren niet.
Nu lees ik het  bericht dat deze telefoon niet op voorraad is terwijl ik dit bij het bestellen niet zag staan er stond zelfs voor 21:00 besteld morgen in huis.
Mijn huidige telefoon laad niet goed meer op
Mijn vraag is dus eigenlijk: hoelang duurt het voordat een telefoon die niet op voorraad is geleverd wordt want ben nu bang dat dit weken gaat duren.

Graag lees ik een reactie terug 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@KevinvdMeulen, welkom allereerst hier en wat naar om te horen dat je toestel toch niet op voorraad bleek te zijn. 

Fijn dat je het specifieke model en kleur hebt benoemd. Ik heb het kunnen opzoeken en ik zie dat de verwachting is dat het toestel op 28 december weer beschikbaar is. Uiteraard laten we weten wanneer het toestel onderweg is. 

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 19, 2025

Hi ​@KevinvdMeulen, welkom allereerst hier en wat naar om te horen dat je toestel toch niet op voorraad bleek te zijn. 

Fijn dat je het specifieke model en kleur hebt benoemd. Ik heb het kunnen opzoeken en ik zie dat de verwachting is dat het toestel op 28 december weer beschikbaar is. Uiteraard laten we weten wanneer het toestel onderweg is.