Skip to main content

Op de website staat vandaag besteld morgen in huis. Helaas ontvang ik nu een mail dat de telefoon voorlopig niet op voorraad is. Op de website staat nog steeds op voorraad en vandaag besteld is morgen in huis. 
 

Wanneer komen de telefoons weer binnen? En zijn er andere soorten/kleuren wel nog op voorraad? 

Hoi @Jamilaazahiri 

Welkom op het forum van KPN.

Dat is niet erg handig, dat op de website wordt vermeld dat het toestel gewoon leverbaar is, maar je vervolgens een e-mail ontvangt met daarin vermeld, dat het toestel voorlopig niet leverbaar is.

Om welke merk smartphone gaat het?
Welk Model? Welke kleur?
En voor hoeveel geheugen heb je gekozen?

Dan kunnen we even verder voor je kijken.


Hoi Michiel, 

Het betreft de Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, White Titanium


Hoi @Jamilaazahiri 

Hartelijk dank voor je snelle reactie terug.
De Apple iPhone 15 Pro - 128 GB - Kleur White Titanium zou gewoon op voorraad moeten zijn, waarbij je de bestelling de volgende dag of eventueel een dag later in huis zou moeten hebben.
Dit geldt trouwens voor alle kleuren met een geheugencapaciteit van 128 GB.

Het beste kun je even bellen met de telefonische klantenservice van KPN op 0800-0402 of via een KPN Mobiele aansluiting op 1200, om navraag te doen wat er nu wel en wat er nu niet klopt.
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Medewerker spreken afdeling verkoop en je wordt doorverbonden.

Dan weet je gauw genoeg wanneer je jouw bestelling kunt verwachten, en heb je tevens een stuk duidelijkheid.


Hallo @Jamilaazahiri, het betreft een  Apple iPhone 15 Pro - 128 GB - Kleur White Titanium lees ik. Ik heb het voor je opgezocht en kan het volgende melden: De levertijd van dit toestel is op dit moment 1 week. 
Het advies is dan voor nu om de persoonlijke bestelpagina in de gaten te houden. 


Hallo @Jamilaazahiri, het betreft een  Apple iPhone 15 Pro - 128 GB - Kleur White Titanium lees ik. Ik heb het voor je opgezocht en kan het volgende melden: De levertijd van dit toestel is op dit moment 1 week. 
Het advies is dan voor nu om de persoonlijke bestelpagina in de gaten te houden. 

Ik zie inmiddels ook, dat ze het op de website inmiddels hebben aangepast.
Dus waarschijnlijk zat er wat vertraging, met het aanpassen van de juiste levertijd op de website van KPN.


Reageer