Skip to main content

Ik heb sinds 8 januari een kpn abonnement wanneer krijg ik mijn eerste factuur?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

 

In de loop van februari. 
 

De factuurdatum ligt tussen de 3e en 18e van de maand, een week later vindt dan de incasso plaats.

Als het goed is heb jij een voorkeur opgegeven voor de dag in een maand waarop de incasso plaats vind. 

 


Hey @Moppie50, welkom op het KPN forum. Goed antwoord van Noordzee. Nu je toch een vraag hebt over je eerste factuur houd er rekening mee dat: Je eerste factuur kan hoger zijn, dan je andere maandelijkse facturen. Doordat;

  • Langere factuurperiode Je eerste factuur bevat abonnementskosten voor de periode van de start van je abonnement tot en met de datum dat je de factuur ontvangt. Op deze factuur staan ook de abonnementskosten voor de komende maand.
  • Eenmalige kosten Je eerste factuur bevat de kosten van de aansluiting en mogelijk ook van de thuiskopieheffing

Tip: Maak een MijnKPN aan om je mobiele abonnement te beheren. Hierin vind je o.a. ook je facturen.

Heb je nog vragen? Stel ze ons gerust.


De eerste factuur zal eind Feb binnen komen. met 2 maanden erop van 8-01-20 tot 25-02-20. zo zal de factuur er ongerveer uitzien


Hey @Moppie50, geen bericht meer van je gehad, helaas. Ik neem aan dat je voldoende hebt aan onze antwoorden hier. Heb je toch nog vragen? Stel ze hier gerust :) 


Reageer