Skip to main content
Antwoord

Wanneer kan ik met mijn mobiele nummer overstappen naar KPN?

• October 20, 2025
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

wanneer mijn  nummer  overstappen  naar kpn

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@M.Mehmedovic.  Welkom op de community! Wat leuk dat je voor KPN kiest en de overstap wilt maken. Ik snap goed dat je graag wilt weten wanneer jouw telefoonnummer precies wordt overgezet naar KPN.

Zoals RBxx al aangaf, hangt dat af van je huidige provider en de einddatum van je abonnement.

• Loopt je huidige abonnement nog? Dan plannen we de overstap meestal op de einddatum, zodat je niet dubbel betaalt en je nummer gewoon kunt behouden.

• Heb je prepaid, dan kan het vaak sneller geregeld worden.

Wil je de vraag van RBxx beantwoorden en laten weten of het om een abonnement of prepaid gaat?

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 20, 2025

06********

Admin: Mobiele nummer verwijderd i.v.m. privacy

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 20, 2025

wanneer mijn  nummer  overstappen  naar kpn

Dat hangt van je huidige provider af ​@M.Mehmedovic . Wanneer is het eind van je lopende abonnement?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Hoi ​@M.Mehmedovic.  Welkom op de community! Wat leuk dat je voor KPN kiest en de overstap wilt maken. Ik snap goed dat je graag wilt weten wanneer jouw telefoonnummer precies wordt overgezet naar KPN.

Zoals RBxx al aangaf, hangt dat af van je huidige provider en de einddatum van je abonnement.

• Loopt je huidige abonnement nog? Dan plannen we de overstap meestal op de einddatum, zodat je niet dubbel betaalt en je nummer gewoon kunt behouden.

• Heb je prepaid, dan kan het vaak sneller geregeld worden.

Wil je de vraag van RBxx beantwoorden en laten weten of het om een abonnement of prepaid gaat?