Skip to main content
Ik heb een kpn Mobiele. Ik mag ieder 2 jaar een nieuwe mobiele uitkiezen. Zo Ja wanneer mag dat?



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hallo @Baartmans In MijnKPN kun je eigenlijk in één oogopslag zien wanneer je abonnement is afgelopen en wanneer je kunt verlengen! Ik kan het natuurlijk ook voor je nakijken. Zou je in dat geval je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo @Baartmans Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat je weet wanneer je kunt verlengen? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt.

Hallo Bart,zou fijn zijn dat je het even nakijkt, forumnaam is MichelvanHal, (...) weet ik niet.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Wat zou je willen dat ik voor je nakijk, @MichelvanHal ? Je reageert in een topic van een half jaar oud en het is me niet helemaal duidelijk wat je wilt. Verder heb ik je openbaar geplaatste privégegevens uit privacy-overwegingen weggehaald. :) 


Reageer