Skip to main content

Goedemorgen,

 

Op 16-08-2021 loopt mijn huidige abonnement bij KPN mobiel af. Als ik inlog op MijnKPN geeft de app aan dat ik maandag 19-4-21 pas kan verlengen, maar als ik mijn mobiel abonnement bij belsimpel wil verlengen dan geeft hij aan dat ik nu al kan verlengen.  Belsimpel en KPN hebben voor mij nu een leuke Samsung s20 fe actie maar als ik tot maandag wacht bij KPN is de actie al afgelopen. Zou ik nu via belsimpel zonder problemen kunnen verlengen?

 

MVG

Dit topic mag gesloten worden. Ik wacht maandag wel af anders.


Verlengen van een abonnement kan vanaf 4 maanden voor het aflopen van jouw huidige contract.


Het nieuwe abonnement gaat niet eerder dan 17 augustus in. Het oude contract moet eerst afgemaakt worden. Dus of het zin heeft om al zo vroeg te verlengen?


Het nieuwe abonnement gaat niet eerder dan 17 augustus in. Het oude contract moet eerst afgemaakt worden. Dus of het zin heeft om al zo vroeg te verlengen?

Als je telefoon het begeven heeft dan kan ik me dat prima voorstellen.


Het nieuwe abonnement gaat niet eerder dan 17 augustus in. Het oude contract moet eerst afgemaakt worden. Dus of het zin heeft om al zo vroeg te verlengen?

Als je telefoon het begeven heeft dan kan ik me dat prima voorstellen.

Dit is ook inderdaad waarom ik nu alvast wil verlengen. Ik wacht maandag even af, wie weet is er dan weer een andere actie. Bedankt voor je berichtje.


Verlengen van een abonnement kan vanaf 4 maanden voor het aflopen van jouw huidige contract.

Verlengen kan je vanaf 120 dagen (ruwweg 4 maanden) voor het einde van je contract
(bron).
Met maanden van 31 dagen scheelt dat dus een paar dagen, die @Sappie86 helaas net te kort komt voor het Snelpakker voordeel.

edit: typo (2x verlengen)


Verlengen van een abonnement kan vanaf 4 maanden voor het aflopen van jouw huidige contract.

Verlengen kan je vanaf 120 dagen (ruwweg 4 maanden) voor het einde van je contract verlengen (bron). Met maanden van 31 dagen scheelt dat dus een paar dagen, die @Sappie86 helaas net te kort komt voor het Snelpakker voordeel.

Dankjewel voor de uitleg. Dan scheelt het inderdaad een paar dagen. Wel raar dat de site van belsimpel dat dan niet aangeeft maar nu weet ik in ieder geval waarom het pas maandag kan 👍🏻