Skip to main content

Goede middag ik had een vraag over mijn contract waarneer die verlengd moet worden en waarneer ik dan een andere telefoon kan uitkiezen of zit dat er niet bij in met vriendelijke groet youri 

Hallo @Youri96 , wanneer je kunt verlengen kun je in MijnKPN zien, maar je hoeft niet te verlengen, als je tevreden bent met je huidige contract en prijs gewoon zo laten of je moet met verlengen voordeliger uit zijn, dan kan het interessant zijn.

 


Hoi @Youri96 en welkom op het forum! Altijd leuk als je mag verlengen, zeker als je een nieuw toestel wilt. :smile: Je kunt, zoals JanD al aangaf, in je MijnKPN vinden of je kunt verlengen, of je kunt je 06-nummer op de verlengpagina invullen. Als je kunt verlengen kun je meteen door, als je niet verlengbaar bent krijg je daar de melding dat je nummer niet als een verlengbaar KPN nummer herkend wordt en kun je beter controleren in je MijnKPN wanneer dit wel kan.

Als je er een toestel bij wilt raad ik je ook aan om de inkomens- en lastentoets alvast te doen. Dan weet je zeker dat je ook kunt verlengen met het toestel dat je wilt en kom je niet voor verassingen te staan. :slight_smile:


Reageer