Skip to main content
Beantwoord

Wanneer kan ik verlengen?

• November 21, 2020
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Hoe kan ik zien of mijn abo al afgelopen is en dus een nieuw kan aanschaffen

Beste antwoord door Nadia

Hoi @Kim kimmie, leuk dat je de KPN Community hebt gevonden, welkom op het Forum :)

Bij ons mag je 120 dagen (ruwweg 4 maanden) voor het einde van je huidige contract je abonnement verlengen. Je geeft dan aan of je een Sim Only abonnement en/of een abonnement met een toestel wilt.

Verlengdatum KPN mobiel abonnement inzien

• Login op MijnKPN of de MijnKPN app
  • Ga naar ‘Producten’ 
  • Selecteer het product ‘Mobiele telefoonnummer’
  • Controleer je Abonnementsgegevens

Belangrijk om te weten: je verlenging gaat pas in wanneer je huidige contract afloopt. De nieuwe voorwaarden en abonnementsprijs worden na de huidige looptijd van je contract aangepast.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 21, 2020

Hallo @Kim kimmie ,

Dat kun je zien in Mijn KPN. 

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 23, 2020

Hoi @Kim kimmie, leuk dat je de KPN Community hebt gevonden, welkom op het Forum :)

Bij ons mag je 120 dagen (ruwweg 4 maanden) voor het einde van je huidige contract je abonnement verlengen. Je geeft dan aan of je een Sim Only abonnement en/of een abonnement met een toestel wilt.

Verlengdatum KPN mobiel abonnement inzien

• Login op MijnKPN of de MijnKPN app
  • Ga naar ‘Producten’ 
  • Selecteer het product ‘Mobiele telefoonnummer’
  • Controleer je Abonnementsgegevens

Belangrijk om te weten: je verlenging gaat pas in wanneer je huidige contract afloopt. De nieuwe voorwaarden en abonnementsprijs worden na de huidige looptijd van je contract aangepast.