Skip to main content
Antwoord

Wanneer kan mijn iPhone 17 Pro verwachten?

• October 2, 2025
  • 4 reacties
  • 222 keer bekeken

Ik wacht al een tijdje op iPhone 17 pro. 

Deze zou deze week geleverd moeten worden. Maar de datum lijkt weer te zijn aangepast. Is er al wat meer informatie beschikbaar dan de aangewezen website waarvan datums niet kloppen? 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Rolandsc. Welkom op de KPN Community! Heel logisch dat je graag wat meer informatie wilt over de levering van je nieuwe iPhone 17 Pro. Alleen kunnen we voor individuele orders helaas niet aangeven hoe lang het nog gaat duren. We hebben alleen algemene verwachte levertijden en deze kun je vinden op onze website. Meer informatie heb ik niet voor je ben ik bang. Elk jaar proberen we klanten en geïnteresseerden zo goed mogelijk te informeren over wat ze kunnen verwachten qua levertijden, maar uiteindelijk is het toch een kwestie van geduld hebben. Zeker is wel dat het toestel naar je toe komt. 

Houd voor de rest de bestelstatustool in de gaten, want daar vind je het snelst nieuwe informatie over de levering van je iPhone. 

4 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 5, 2025

Hoi ​@Rolandsc. Welkom op de KPN Community! Heel logisch dat je graag wat meer informatie wilt over de levering van je nieuwe iPhone 17 Pro. Alleen kunnen we voor individuele orders helaas niet aangeven hoe lang het nog gaat duren. We hebben alleen algemene verwachte levertijden en deze kun je vinden op onze website. Meer informatie heb ik niet voor je ben ik bang. Elk jaar proberen we klanten en geïnteresseerden zo goed mogelijk te informeren over wat ze kunnen verwachten qua levertijden, maar uiteindelijk is het toch een kwestie van geduld hebben. Zeker is wel dat het toestel naar je toe komt. 

Houd voor de rest de bestelstatustool in de gaten, want daar vind je het snelst nieuwe informatie over de levering van je iPhone. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 8, 2025

Maar als de website met de algemene verwachte levertijden nooit klopt, wat heb je er dan aan?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Voor de meeste van de toestellen zal het grotendeels kloppen, maar voor enkelen is de wachttijd toch helaas wat langer. We doen een inschatting van en wanneer we een levering van Apple krijgen, maar dit kan toch veranderen. 

Voorgaande jaren hadden we niet een pagina waar je de verwachte levertijden kon controleren. Dat is nieuw dit jaar, maar het geeft ook een bepaalde verwachting bij de klant. En dat is ook begrijpelijk. We proberen het zo goed mogelijk te voorspellen wanneer je je toestel kunt verwachten, maar door kleinere en of uitgestelde levering kan het toch anders lopen helaas.

Zolang je ziet in de bestelstatustool dat je bestelling nog loopt, komt het goed. 

• Deelnemer
  • October 20, 2025

Ik wacht ook al een tijdje, inmiddels als iets bekend wanneer de iPhone 17 pro binnen komt?