Skip to main content

Had vanmiddag al even contact met een collega van jullie via de chat alleen kan ik nog steeds niet zien wat de status is van mijn bestelling. Deze word namelijk op mijn werk geleverd alleen zijn wij dicht! Als ik weet hoe laat ze komen dan kan ik er naar toe. 
 

de telefoon was op voorraad en zou morgen (zaterdag 2 mei komen) wil alleen graag de tijd ongv weten 

Hallo @Mrn29 ,

Heb je geen SMS gehad met een tijdslot?

Je zou het forumprofiel kunnen vullen zodat een moderator wellicht iets kan zien.  

KPN stuurt een koerier naar jouw werk  toe. Daar krijg je normaliter van te voren een bericht over. Er wordt dan een kaartje in de bus gedaan als jij niet op dat adres bent. dat de koerier geweest is. Vervolgens doet KPN drie belpogingen om een nieuwe afspraak met je te maken. Maar je kunt dan ook zelf via mijnbestelling.kpn.com een nieuwe afspraak maken .🙂

 


Nee helaas heb ik nog steeds niks gehad 


Kun je al wat zien op de link uit mijn eerste reactie?

Vul anders jouw volledige forumprofiel. 


Nee helaas ook niet 


Ik heb ook een vraag, wanneer mijn bestelling van mobiele telefoon binnekomt?!

 


 

@Rik lauwerijssen

Zou jij je vraag willen stellen in een (nieuw) eigen topic? Dat blijft het wat overzichtelijker. Dankjewel….     (Is inmiddels gebeurd zie ik….:thumbsup_tone4: )  

 


@Noordzee is goed! Graag word ik dan zo snel mogelijk geholpen!


@Rik lauwerijssen  Ik heb al gereageerd in jouw eigen topic. 


@Mrn29

Is het goedgekomen met de bestelling? Heb je de monteur kunnen onderscheppen? 

 

Hieronder een algemeen bericht van een moderator over de huidige drukte : 

 

Weet dat het even kan duren voordat de online omgeving klaar staat. Al helemaal wanneer je een abonnement afsluit met een krediet boven de €250,00. Het abonnement moet namelijk eerst helemaal gecontroleerd worden voordat we een toestel de deur uit sturen:sweat_smile: . Excuses dat dit soms zo lang duurt, ik begrijp natuurlijk dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je bestelde toestel:persevere: . Duurt het bij jou nu al langer dan 1 dag? Maak dan een eigen topic aan of bel (0800-0402) of chat even met een van mijn collega's.  Wij proberen in ieder geval binnen 48 uur te reageren. Houd rekening met een toenemende drukte op het Forum, een reactie kan soms langer uitblijven.

 


Hallo @Mrn29 ,

Heb je geen SMS gehad met een tijdslot?

Je zou het forumprofiel kunnen vullen zodat een moderator wellicht iets kan zien.  

KPN stuurt een koerier naar jouw werk  toe. Daar krijg je normaliter van te voren een bericht over. Er wordt dan een kaartje in de bus gedaan als jij niet op dat adres bent. dat de koerier geweest is. Vervolgens doet KPN drie belpogingen om een nieuwe afspraak met je te maken. Maar je kunt dan ook zelf via mijnbestelling.kpn.com een nieuwe afspraak maken .🙂

 

@Mrn29 

Heb je inmiddels de bestelling al in ontvangst kunnen nemen? 


Hi Mrn, welkom op het forum. 

Is het inmiddels gelukt om de telefoon te ontvangen? 


Mrn, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.