Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik bericht over mijn geretourneerde toestel?

• 19 maart 2025
  • 4 reacties
  • 24 keer bekeken

wanneer ontvang ik van KPN een bericht ,dat jullie het pakketje heb ontvangen. hoe lang kan het duren voor dat ik bericht heb van jullie

graag een E-mail  daarover.

met vriendelijke groeten Eduard lammerts van Bueren

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@EAGLE 4 

Welkom op de community van KPN.

Door middel van de track en trace code, die staat op het verzendbewijs van de PostNL punt (die je hebt gekregen als het goed is), kun jezelf nagaan waar jouw retourzending momenteel is, en ook het moment dat deze is afgeleverd bij het magazijn van KPN.

Dit kun je doen via de website van PostNL of de PostNL App

Zodra jouw retourzending in het magazijn van KPN is binnengekomen, kan het tot twee weken duren voordat jouw retourzending is verwerkt en geannuleerd.
Je krijg daar vanzelf een bevestiging over per mail.

Bekijk origineel

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@EAGLE 4 

Welkom op de community van KPN.

Door middel van de track en trace code, die staat op het verzendbewijs van de PostNL punt (die je hebt gekregen als het goed is), kun jezelf nagaan waar jouw retourzending momenteel is, en ook het moment dat deze is afgeleverd bij het magazijn van KPN.

Dit kun je doen via de website van PostNL of de PostNL App

Zodra jouw retourzending in het magazijn van KPN is binnengekomen, kan het tot twee weken duren voordat jouw retourzending is verwerkt en geannuleerd.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 maart 2025

heb het gedaan omdat ik met twee abonnementen zit per maand .daarom heb ik de a 55 opgestuurd naar KPN in den Haag. anders moet ik teveel betalen aan de 2 abonnement per maand er daar wil ik vanaf. zodat ik maar een abonnement per maand. daarom wacht ik op de bevestig van KPN .

EAGLE 4

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
EAGLE 4 schreef:

heb het gedaan omdat ik met twee abonnementen zit per maand .daarom heb ik de a 55 opgestuurd naar KPN in den Haag. anders moet ik teveel betalen aan de 2 abonnement per maand er daar wil ik vanaf. zodat ik maar een abonnement per maand. daarom wacht ik op de bevestig van KPN .

EAGLE 4

Hoi ​@EAGLE 4 

Nog even een vraag.
Ik neem aan dat er bij de geroutineerde Samsung Galaxy A55 een mobiel abonnement van KPN zat.
Heb je dat abonnement inmiddels ook opgezegd??
Of heb je gebruik gemaakt van de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht)??

Want door alleen de Samsung Galaxy A55 retour te sturen naar KPN, houdt dat niet automatisch in dat je tweede mobiele abonnement ook wordt beëindigd.
Dus vandaar dat ik het nog even aan je vraag, gezien dat niet door jouw wordt vermeld in je beide berichten, maar wel belangrijk is.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@EAGLE 4. Welkom op de KPN Community! Michel heeft je al een heel mooi eind op weg geholpen. Ik wil dan ook vooral deze uitspraak onderstrepen: 

Michel.uit.Arnhem schreef:

Wel wil ik nog zeggen dat het over het algemeen binnen 5 werkdagen is verwerkt. Je krijgt dus een bevestiging, maar je kunt ook de bestelstatustool in de gaten houden: http://mijnbestelling.kpn.com

​@Michel.uit.Arnhem: Ik haal uit het tweede bericht van TS juist dat hij één van de twee mobiel abonnementen wil beëindigen/annuleren en er dus één wil overhouden. Klopt dit ​@EAGLE 4? Dan zit je met het terugsturen van de Galaxy A55 goed. 

Reageer